petshop

                   

erkek muhabbet kuşu kafa sallama

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Lütfi ÖZER tarafından 9 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    erkek muhabbet kuşum sürekli kafasını sallıyo öterken neden olabilir gayet keyifli üstelik
     
  2. Tezcan GÜMÜŞ
    Çevrimdışı

    Kızışmış erkeginiz cifte atabilirsiniz Kolay gelsin
     
  3. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    :))) alakasız zaten yanında dişisi var ve zaten 5 aylık :D
     
  4. Tezcan GÜMÜŞ
    Çevrimdışı

    Lütfi ne dememi istiyorsun Erkek kuşun çok mutlu o anlama geliyor o zaman
     
  5. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    :)))) bilmiyosan yazma kardeşim o zaman yanlış bilgi vermenin kötü sonuçları olabilir kuşumun mutlu olduğunu bende biliyorimki çok keyifli yazdım belkide kur yapıyordur eşine
     
  6. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    bide arı mama katabilirsiniz mamaların içine 3tl ye 250 gramlık pakette var arı mama 12 vitaminli çok yararlı
     
  7. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Kuşunla konuşuyormusun :D eğer konuşuyorsan bu onun konuşucağını göstermesi gerek benim kuşumda kafa salladıktan 1-2 hafta sonra konuşmuştu ama tam bilemiycem :)
     
  8. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    :D üretimhanede 150 tane kuşun arasında büyümüş 5 aylık bir kuş bu dediğin hani imkansız ötesi gibi bişey :D
     
  9. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    ozaman orasını bilemem :)
     
  10. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    zaten yanında eşide var :D
     
  11. Engin DERİM
    Çevrimdışı

    Kafa sallama mubişler için sık görülen bir davranış biçimidir. Sorun yok. Rahat olun, keyfi yerinde keratanın ;)
     
  12. Lütfi ÖZER
    Çevrimdışı

    :D dahamı iyi olmasın ustam babasından iyi bakıyom ona
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşu kafasını sallıyor

    ,
  2. muhabbet kuşu neden kafasını sallar

    ,
  3. muhabbet kuşları neden kafa sallar

    ,
  4. muhabbet kuşunun kafa sallaması,
  5. muhabbet kuslari neden basini sallar,
  6. muhabbet kuşu kafa sallama,
  7. muhabbet kusunun kafasini sallamasi,
  8. muhabbet kuşu kafa sallaması ne anlama gelir,
  9. muhabbet kuşu kafa sallama ne anlama gelir,
  10. muhabbet kuşlarının kafa sallaması