petshop

                   

Eş alayım mı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve pambık tarafından 26 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. pambık
    Gizli

    pambık Guest

    Arkadaşlar okuduğum konulara göre muhabbet kuşuna eş alınması gerekirmiş falan yazıyodu benim dişi muhabbet kuşu var tahminen 1 yaşında falan olması lazım erkek muhabbet kuşu almak kuşumun onunla oynamasını görmek isterim ama bunlar yavrularsa iyi bakabileceğimi falan hiç düşünmüyorum sizce ne yapmalıyım yardımlarınız için şimdiden teşekkürler :)
     
  2. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    erkek kuşu al bence istersen yavruluk takmazsın ama takarsan iyi olur. zaten onlar yavrularına kendileri bakar sen sadece onlara arada bi mama yaparsın
     
  3. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Dişi dişi alsan ? :D Sonuçta arkadaş olucak yani madem yavrulara bakamıyacaksın ?
     

Sayfayı Paylaş