Eş alma hakkinda . Yardimci olurmusunuz ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Adem Hendan tarafından 11 Temmuz 2014 başlatılmıştır.

  1. Adem Hendan
    Gizli

    Arkadaş ben erkek mubis buluta (yaklasik 1 yasinda) es almayi dusunuyorum size bi kac sorum olucak.

    1)Eş alirken bulutu gotirim omu secsin benmi secim ?
    2)Eger uyum saglarlarsa belirli bir yumurtlama donemi varmi ?
    3)Kusu nekadarlik alim (yas) ?
    4)Bulut 5-6 aydir bende ve omuzuma falan konuyor ve babacik diyor bu aliskanliklarindan vaz gecermi ?
    5)2kus birden fazla ses cikariyormu ?
    6)Yeni dogacak mubisleri benmi buyutuyorum yoksa anasimi :D

    CEVAB VERİRSENİZ COK YARDİMCİ OLURSUNUZ :)
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    1. Çabuk eş tutsun istiyorsan kendisi seçmeli
    2. Eşleştikten sonra yumurtalar gelir. Dönem yok.
    3. Kendisi seçer. Aynı yaş iyidir belki en az 8-9 aylık olsun.
    4. Alışkanlığı geçebileceği gibi, yeni gelen kuşu sana da alıştırabilir. Yavru almak isitiyorsan çifti salmayacaksın dışarı.
    5. Bir elin nesi var iki elin sesi var.
    6. Anne babası bakar onlara sen yemden mamadan haber ver.
     
  3. Adem Hendan
    Gizli

    Bir elin nesi var iki sesi var herseyi ozetledi :D
    Peki ben bu yavru mubislerden alip egitemezmiyim ?
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    189
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Eğitebilirsin.
    Erkek-dişi olduklarında sana ilgileri daha az olacağı için genelde bir şey öğrenme taraftarı olmuyorlar. Temel iç güdülerini dinliyorlar.
     
  5. Adem Hendan
    Gizli

    Eyvallah Abi :) Cok tesekkur ederim :)
    Bulut mutsuz olacagina biz olalim varsin bizden vaz gecsin hayvan yanlikliktan elimi eş saniyor :D
     
  6. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Ben de eş almayı düşünüyorum faydalı bir konu.
     

Sayfayı Paylaş