petshop

                   

Eş arkadaş alıştırma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Onuralp Topal tarafından 3 Ocak 2016 başlatılmıştır.

  1. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Bugün forumdan [MENTION=9376]Celil ALPAY[/MENTION] arkadaşımızdan aldğım çok tatlı dişi kuşu evimize getirdim. önce kafes dışında sonrada kafes içinde yanyana koydum. Bizim erkek normalde de çok hareketli kız ise sakin, bir de yabancı yere geldi daha da sakin. erkek tüylerini karıştırıyor gibi yaklaşıyodu dişiye sonra öpüşür gibi hareketler ama sonra erkek vurur gibi gagalıyor kanatma gibi değil ama zarar verirse diye korkuyorum, ayağıyla falan da itiyo gibi dişiyi. Anlaşamadılar mı? Yada zaman la olur mu ne yapmam lazım?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:04 -->-> Daha önceki mesaj 17:58 --

    Şimdi de kızın ayaklarını gagalıyor. Kız da bıcırık diye bağırıyo, bağırınca biraz uzaklaşıo, biraz sonra tekrar

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 18:41 -->-> Daha önceki mesaj 18:04 --

    Şimdi ayrı tüneklerde takılıyolar, anlaşamasalar direk kavga ederlerdi dimi?
     
  2. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.510
    Beğenileri:
    29
  3. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Alışırlar inşallah kız da pek şeker ayırmak istemiyorum
     
  4. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.364
    Beğenileri:
    296
    Maşallah şiddetli kavga yok ise sıkıntıda yok demektir
     
  5. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Yusuf bey şiddetli bişey yok gibi ama rahat ta bırakmıyor gidip gelip itip kakıyo :(
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.364
    Beğenileri:
    296
    Erkek kızgın demekki dişi de yeni gelince ortama normal fotoğraf paylaşın bi bakalım mümkünse
     
  7. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Erkek 3,5 aylık dişi 1,5 aylık
     
  8. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.364
    Beğenileri:
    296
    O zaman daha yavrular erkek Yeni yeni kızıyor normal şeyler yani onlar şiddetli kavga bile etmezler arada sert oyun oynarlar sadece
     
  9. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
  10. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.364
    Beğenileri:
    296
    Hiçbir sıkıntı yok burda merak etmeyin maşallah çok şirinler yavrularını da görürsünüz inşaallah :) erkek oyun oynuyor alisir 1 2 güne
     
  11. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Tekme ve vucuda kafaya vurup vurup kacıyo
     
  12. Celil ALPAY
    Çevrimdışı

    Celil ALPAY New Member
    Üye

    Katılım:
    6 Mayıs 2014
    Mesajlar:
    462
    Beğenileri:
    0
    Bencede erkek oyun oynuyor, alisirlar birkac gune.. sonrada disi erkegi gagalar:)
     
  13. Onuralp Topal
    Çevrimdışı

    Onuralp Topal New Member
    Üye

    Katılım:
    11 Ekim 2015
    Mesajlar:
    49
    Beğenileri:
    0
    Zaten kafesi ayırır gibi yaptım ikiside öte öte hal oldular
     
  14. levent b
    Çevrimdışı

    levent b Member
    Üye

    Katılım:
    24 Ekim 2015
    Mesajlar:
    266
    Beğenileri:
    23
    İkisi de çok tatlı maşallah. Birbirlerini tanımaya çalışıyorlar kısa surede alisirlar:)

    Discovery cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş