Eş değişimi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve kaanmavış tarafından 2 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

  1. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Arkadaşlar herkese merhaba benim kızgın Çekoslovak bir erkek muhabbet kuşum var 2 gün önce yanına bir tanıdıkdan dişi geldi benim kuşu görme fırsatım yoktu gelen dişi kuş 1 yaşlarında kızgın yerli bir kuştu ama ben kuşu sevmedim ve çok ürkekti ,erkeği döviyordu bende pet shopa verip bir tane dişi aldım kızgın bu dişi benim erkekle anlaştı gibiydi pet shopda eve gitirdıkden sonra dişi hiç yanına yaklaştırmadı erkek kur yapıyo fakat dişi hemen gaga atıo sizce beklemelimiyim yoksa dişi değiştireyimmi daha hiç öpüşme ve yem kusma olmadı. :confused:

    Konu Güncell

    Abiler bi bakı verin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:48 -->-> Daha önceki mesaj 00:31 --

    Abiler bi bakı verin ?????????
     
    #1 kaanmavış, 2 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 2 Temmuz 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Kaan, 1 sene eş tutsunlar diye bekleyen arkadaşlarım var.
    Sabretmen gerekir. Sen bu hayvanları ne sanıyorsun? Robot mu? yanına koydun mu eş tutsun hemen.
     
  3. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Abi doğru söyluyosunda bir arkadaşım 3 dişi değiştirdi en sonuncuda aldığı günün ertesi günü eş alıp çifleştiler. Hani insan onu görünce imreniyor :S
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  5. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    yarın gidicem inş. abi bide öpüşme ve yemleşme başladıktan sonramı yuvalık takayım.
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.166
    Beğenileri:
    188
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  7. kaanmavış
    Çevrimdışı

    kaanmavış Süper Üye

    Katılım:
    30 Ocak 2014
    Mesajlar:
    149
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Peki saol abi iyi geceler
     
  8. 445emre445
    Çevrimdışı

    445emre445 Aktif Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2015
    Mesajlar:
    57
    Beğenileri:
    0
    hocam sana zahmet olmazsa şu çekoslavağın bir fotoğrafını atabilirmisin
     

Sayfayı Paylaş