petshop

                   

Eşini alsak ölür mü ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammed Hamza Acar tarafından 7 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    1
    şakire eş almıştım zaten konuları falan var birbirleri ile sorunları yok gayet iyiler ama dişi sabahları hiç susmadan bağırıyor çok kötü bi sesi var üstünü ört dediler örttüm yine aynı ayırmayı düşünüyorum sadece şakir kalıcak yine ama korkuyorum şakir ölür diye olur mu böyle bişey ?
     
  2. usta
    Çevrimdışı

    usta Guest

    bulundugun yerde araştırasan daha uysal bi dişi bulabilirsin sanırım yazıktır şakire yanlız kalmasın
     
  3. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    1
    2. eş alışım diğeri şakiri sevmedi buda şakiri sevdi tuttu ama bişeye bağırıp duruyo anlamadık .
     
  4. Mehmet SEVİM
    Çevrimdışı

    Benim fikrim eşini ayırmayın zamanla gecer o bagırması benim kuslarımda keske eş tutsada dişisi hep bagırsa :(
     
  5. Samet Çağlar
    Çevrimdışı

    hocam başka bi yere koy uzak bi yere bence ayırma
     
  6. Vto
    Çevrimdışı

    Vto Guest

    benim dişide deli gibi bağırıyordu.Şuan 3 yumurtası var bağırmasıda kesildi yuvalıktan çıkmıyor.Zamanla düzelir.
     

Sayfayı Paylaş