petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Eve yeni kuş geldi

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Limon9 tarafından 2 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. Limon9
    Çevrimdışı

    Limon9 Guest

    teyzem tatile çıktı kuşunu bana bıraktı 1 hafta-10gün bizde kalıcak. dişi ve biraz ürkek bi kuş korkmuş hiç alışmamış elden vs korkuyor biraz da alıştırmak istiyorum bu sürede. kendi kuşumla aynı ortama koysam tanışsalar ayrıldıktan sonra depresyon falan durumu olur mu çekiniyorum hiç birbirlerini göstermedim ayrı odalardalar şuan. benim kuşum daha yeni toparlandı zaten bi süre ilgisiz kalmıştı tüyleri dökülmüştü zayıflamıştı şimdi aynı şey tekrar olmasın.

    hem öteki kuşun da insana alışması için tek başına olması sadece bizi görmesi daha iyi olur heralde di mi?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:43 -->-> Daha önceki mesaj 12:11 --

    yardımcı olabilicek kimse yok mu durum acil biraz
     
  2. KORDON
    Çevrimdışı

    KORDON Active Member

    Katılım:
    2 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    2.075
    Beğenileri:
    2
    Aynen. Çift kuş ile hiç eğitemezsiniz. Sizin kuş da yabanileşir.
     
  3. Limon9
    Çevrimdışı

    Limon9 Guest

    çok teşekkür ederim
     
  4. yusufkral
    Çevrimdışı

    yusufkral Active Member

    Katılım:
    29 Kasım 2013
    Mesajlar:
    2.828
    Beğenileri:
    3
    kuşları birleştirmeyin eger sahibi geri alacaksa cünkü deprasyona girebili durmadan onu arar :)
     

Sayfayı Paylaş