1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

Fındığın kafesle imtihanı :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Videoları' forumundadır ve Burcu ÖZ tarafından 21 Ocak 2015 başlatılmıştır.

  1. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    [YOUTUBE]BvIa3Cb0KMo[/YOUTUBE]
     
  2. Mehmet Nuri Alkayış
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    1.142
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    adıyaman
    maşallah biri şunu dışarı cıkartsın çok güzel rengi var
     
  3. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    eğitime başladım bugün çıkartmamak için kendimi zor tutuyorum.teşekkür ederim :)
     
  4. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Aynısını bende yaşıyorum. Kafese koyduğumda çıldırıyor. En az 1 saatde uğraşıyo vaz geçmiyor. Bende kıyamıyorum ama bugün bakmadım ve dayandım. En sonunda durdu bende kafesin içinde oynadım onla. Aslında dışarda elimde duruyo. Ben nereye gitsem geliyo ama , biraz daha eğitmek istedim. :) Ben bilgisayar odasına gidiorm. 2 dk sonra bu kuş koridorlardan yolu bulup , gelip kafama konuyo. Bizden zeki bu hayvanlar :D
     
  5. Erkan DEMİR
    Çevrimdışı

    Erkan DEMİR Profesyonel

    Katılım:
    16 Aralık 2014
    Mesajlar:
    384
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Evcil Hayvanı:
    M. Kuşu
    Kuş sayısı:
    2 tane
    Bu yine iyiymiş bizimki çıldıriyo kafesi yıkacak :)
     
  6. Ensar YILMAZ
    Çevrimdışı

    Ensar YILMAZ Profesyonel

    Katılım:
    23 Haziran 2014
    Mesajlar:
    767
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    kocaeli/Bekirpaşa
    Maşallah hayırlı olsun çok tatlı :)
     
  7. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    eğitmek için kafeste sakinleşmesini bekleyim diyeceğim ama hiç durmuyor.bir ara sakinleşir mi ki
     
  8. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Evet bende bekledim çünkü çok fena çırpınıyodu , tellerde atlayıp duruyodu. Elimi soksam anında çıkcak haldeydi. Bekledim , 30dk-1 saat falan sonra durdu kıyamam. Bide tünektede değil , en alt kısımda. Sonra elimi soktum. İşaretle orta parmağımı bir insan yürüyormuş gibi yapıp en altta elimi öyle gezdirdim. O da parmaklarımı takip etti , oyun oynadık. Sonra dışarı çıkardım. Dışarda her konduğu yerden hemen aldım. Hiçte küsmedi. Beni takip etmeye devam etti. Sonra parmağımda durdu. Böyle yapın sizde. Aynı şeyleri yaşıyoruz , aynı şekilde sonuçlanır demekki :p
     
  9. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    umarım ben de başarabilirim sizin yaptığınızı :)
     
  10. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Bu 1 saat falan sürdü daha demin yaptım. Çok kısa sürüyo yaparsınız :) Birde birşey fark ettim. Minnoşumla kafesin içinde oynarken , yanaklarını sevdim. O da uyuklamaya başladı yanaklarını sevince. Sonra parmaklarımın arasına yüzünü alıp hafif hafif masaj yaparcasına gezdirdim. Sanki kuş hipnoz oldu. Kafasını kabartıp , kafasını saldı. Birde gözlerini kapattı. O anda bi baktım kuş hakkaten ölü gibi. Kafasını tutup sağ yaptım açmadı gözlerini sol yaptım Açmadı. Elimi çektiğim anda kendine geldi :D Öyle bi uyuşuyolarki , çok şaşırdım yani :D
     
  11. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    aaaa çok ilginç :) ama fındık yaklaşık 2 saattir aynı aktifliği gösteriyor çok alıştırdım sanırım dışarıya :(
     
  12. sude büyük
    Çevrimdışı

    sude büyük Profesyonel

    Katılım:
    6 Ocak 2015
    Mesajlar:
    324
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Sizi gördüğü için yapıyo olabilir. İsterseniz kafesin sizi gördüğü alanı bir örtüyle kapatın.
     
  13. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    tamam deneyim bunu da
     
  14. BebeQ61
    Çevrimdışı

    BebeQ61 Profesyonel

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul
    Cok tatlı muhabbet kusunuz bayıldım bizimkide böyle kafeste duramıyor kapısı acık duruyor artık odadan cıkıcak kadar yaramaz değil Allahtan :D
     
  15. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    teşekkür ederim :) ben fındığı çok alıştırmışım serbestliğe evin her köşesini biliyor
     
  16. BebeQ61
    Çevrimdışı

    BebeQ61 Profesyonel

    Katılım:
    10 Ekim 2014
    Mesajlar:
    239
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    İstanbul
    İyi yapmıssınız bende kafesine mahkum bırakmıyorum hayvanı ama belli saatlerde cıkarıyorum sokuyorum kafesine cünkü sehir dısına cıkınca biri bakıyor ona zorluk olmasın diye o da saatlerine alıstı sükür :)
     
  17. Burcu ÖZ
    Çevrimdışı

    Burcu ÖZ Süper Üye

    Katılım:
    4 Ocak 2015
    Mesajlar:
    185
    Beğenileri:
    1
    işte bu saat işi bana ters hayranım bu kadar disiplinli olabilen insanlara :)
     

Sayfayı Paylaş