1. Bütün üyelerimiz ilan ekleyebilir. İlan sistemimiz aktif

fırın yok kraker için yardım

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Fatih BUYURUCU tarafından 11 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    Arkadaşlar öğrenci evinde kalıyorum vede evde fırın yok tavada yumurta,bal,un,bebe bisküvisi,yem ile alüminyum folyoya sarıp kraker yapmaya kalktım baktım yanıyo kapattım tekrar ocağı ne yapabilirim yardımcı olurmusunuz :confused:
     
  2. ismail baktır
    Çevrimdışı

    saç kurutma makinası dene :)
     
  3. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    ciddimisiniz dalgamı geçiyosunuz :)
     
  4. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Fırınsız olmaz bence komşudan rica etseniz.
     
  5. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    arkadaşın evinde var oda 1 hafta sonra gelecek bende sabredemedim kuşum 1,5 aylık ama biraz zayıf o yüzden yapayım dedim
     
  6. ismail baktır
    Çevrimdışı

    ciddiyim kardeşimm benim aklıma o geliyor bi tek
     
  7. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    teşekkür ederim öncelikle
    tavaya en son koyduğum yanmamıştı saç kurutma makinesiyle 5-10 dk uğraştım ama hafif yumuşak kaldı kuru kraker gibi olmuyo kuş az bişey yedi sonra bıraktı :)
     
  8. Aysetursak
    Çevrimdışı

    Tost makinesi tarzı bi şey varsa onda deneyebilirsin :) öğrenci evlerinde çareler tükenmiyor elinde ne olanak varsa kullan :)
     
  9. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Profesyonel

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.328
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    İstanbul
    bakalım şimdi bide onu deneyelim bakalım teşekkürler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:23 -->-> Daha önceki mesaj 20:07 --

    krakerleri 35 dk tost makinesinde unutmam sonucu kalan malzemede ziyan oldu yardımlarınız için herkese teşekkürler :)
     

Sayfayı Paylaş