petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Gaga taşı ishal yaparmı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve Boncuk tarafından 23 Aralık 2013 başlatılmıştır.

  1. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    Beyler gaga taşı ishal yapabilirmi.yediği için dokunmuş olabilirmi yada mikrop bulaşmış olabilirmi
     
  2. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    ben garden mix gaga tasını kullanıyorum 1 tanesi eskidie 2.ciyi taktım hiç bir sekılde ishal yapmadı kusu
     
  3. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    0
    Benim kuşlarda da öyle bir şey olmadı markasız petshoptan almıştım
     
  4. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    beyler lütfen biriniz çare bulun.kuş asla ceyranda kalmıyor.ev 21 derece ısının altına düşmüyor.2.5 aylık yavru.kafes suluk yemlik yem hepsi değişti.ishali geçmedi.sulfamazettin veriyorum 3-4 gündür iyileşmedi.kafeste hep gaga taşı kaldı.o yüzden böyle birşey sordum.mantıksız olduğunu bende biliyorum fakat içimi rahatlatmak için sormam lazımdı.gaga taşı dediğim mürekkep kemiği.bu kuşu çaresi nedir arkadaşlar.aklım almıyor.yazık günah kuşa hasta hasta duruyor içim gidiyor.kuşum çok mutsuz yardımınıza ihtiyacım var.


    değiştirdiklerim baya oldu.stresten deseniz stresi yok hayvanın.iştahı açık bol bol su içiyor.anlamadım gitti.
     
  5. Oguz Kızıl
    Çevrimdışı

    Oguz Kızıl New Member

    Katılım:
    15 Kasım 2013
    Mesajlar:
    103
    Beğenileri:
    0
    bol su içmesi ishalden suyuna vitamin kat cok azda kahve yeminede patates hasla sogsun yemının ustune cok az ufele yedıkce ilave edersin
     
  6. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    vitamin ile kahvenni aynı anda konulması sakıncalı olmazmı

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:03 -->-> Daha önceki mesaj 13:00 --

    vitaform kullanıcam vitamin olarak olurmu
     
  7. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    antibiyotik ishal yapar 1 hafta hiçbir ilaç verme gözlemle
     
  8. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    sağolasın sadece kahvemi koyayım

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:36 -->-> Daha önceki mesaj 13:18 --

    beyler yardım yokmu tavsiye
     
  9. Buğra
    Çevrimdışı

    Buğra Guest

    hiç bişey koyma 3 günde baktın geçmiyo kahve koy ilacı kes
     
  10. cexsa1
    Çevrimdışı

    cexsa1 Guest

    gaga taşından ishal olmaz kuş
     
  11. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    sade kanarya yemi veriyorum bakalım işe yarıcakmı
     
  12. Çetin ATIŞ
    Çevrimdışı

    benim kuşta geçen ishal olmuştu suyuna çay kaşığının ucunyla kahve koydum bide patates haşlaması 3 günde toparladı kuş.
     
  13. Boncuk
    Çevrimdışı

    Boncuk New Member

    Katılım:
    12 Kasım 2013
    Mesajlar:
    448
    Beğenileri:
    0
    Allah'a hamdolsun kuşum iyileşti.suluğuna kahve koydum ve sadece dal darı verdim.1 tanesini neredeyse 2-3 saatte yedi.sonra çıkardım kendi yemini koydum.dışkısı normal şuanda inşallah dönmez tekrardan.
     

Sayfayı Paylaş