petshop

                   

Gagası kanıyor

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Alihan Didinir tarafından 4 Ağustos 2016 başlatılmıştır.

  1. Alihan Didinir
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    14
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    IMG-20160804-WA0027.jpeg Arkadaşlar yavru mubişimin gagası kanıyor dün gece hiç bir şey yoktu sabah kalktığımda böyleydi yardım
     
  2. Kahraman KÖROĞLU
    Çevrimdışı

    Kahraman KÖROĞLU İstanbul - Maslak 0538 581 96 82
    Yönetici

    Katılım:
    25 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3.145
    Beğenileri:
    962
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Yarayı temizleyin ve eczaneden tetra 250 mg alın . ilaç zaten kapsül halinde tozunu biraz dökün 1 kapsülün çeyreği yeterli gelecektir. kanamayı durdurur mikrop kapmasını önler. büyük iht biyere sürtmüş veya takmıştır tekrar ı olmaması için kafesi kontrol edin
     
    Serdar bunu beğendi.
  3. Alihan Didinir
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    14
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
  4. Kahraman KÖROĞLU
    Çevrimdışı

    Kahraman KÖROĞLU İstanbul - Maslak 0538 581 96 82
    Yönetici

    Katılım:
    25 Ocak 2014
    Mesajlar:
    3.145
    Beğenileri:
    962
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    İstanbul
    Geçmiş olsun
     
  5. Özer ÇAĞLAR
    Çevrimdışı

    Özer ÇAĞLAR Active Member
    Üye

    Katılım:
    27 Haziran 2016
    Mesajlar:
    264
    Beğenileri:
    92
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara
    Geçmiş olsun
     
  6. grand ahmet
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    26 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    140
    Beğenileri:
    11
    Cinsiyet:
    Bay
    Kuş sinirli hırçın bi tipe benziyor geçmiş olsun

    LG-D693TR cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Serdar
    Çevrimdışı

    Serdar Active Member
    Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    152
    Beğenileri:
    36
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Sarıkamış
    Geçmiş olsun...
     
  8. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    Yer:
    DENİZLİ
    Geçmiş olsun . Arkadaşlar söylemiş zaten. Bir de kuşu gözlemle yere falan inip dışkılara bulaşmasın mikrop kapar.
     
  9. Hüseyin
    Çevrimdışı

    Hüseyin Active Member
    Üye

    Katılım:
    31 Temmuz 2016
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    32
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    adana seyhan
    Geçmiş olsun
     

Sayfayı Paylaş