petshop

                   

Genel birkaç soru

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Oğuz Yalçın tarafından 31 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member
    Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Merhabalar
    Aklımda 1 erkek 1 dişi,2 aylık yavru almak var.Birbirlerine alışsınlar,arkadaş olsunlar.İleride de yavrucakları olsun.Onlara da bakim diyorum.Kuşu aldığım zaman kafesin içinde bırakmıcam.Kafes her zaman açık olacak.Yavrularım odanın içinde aileye tamamen alışsın istiyorum.Bu düşündüğüm şeylerde yanlış olan kısım var mıdır ve bu işin püf noktaları nelerdir acaba ? İlgili arkadaşlar bilgilendirirseniz çok sevinirim.Teşekkürler :)
     
  2. anıl deniz yılmaz
    Çevrimdışı

    öncelikle iki tane muhabbet kuşunu egitmek zor olcak bütün ilgilerini bir birlerine verirler. Bence bir tane erkek al onu eğit 5-6 aylık olduğu zamanda yanına bir tane dişi alırsın.
     
  3. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    o kafes herzaman açık olursa siz yada kuşlar ölür hocam bu kadar net söylüyorum ama her zaman ilgilenirseniz bi sıkıntı olmaz sizede alışır lakin çift kuş biraz zor alışır....
     
  4. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member
    Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    O zaman dediğiniz gibi yapim.Dişilerin eğitimi erkeklere oranla daha zormuş sanırım.Teşekkürler :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:24 -->-> Daha önceki mesaj 16:21 --

    Ben çalışıyor olucam evde ailem kuşla ilgilenecek akşamları da ben ilgilenicem.Kafes açık bırakmak istememin tek sebebi hayvancağızı rahat ettirmek aslında.Oda da dolaşsın gezsin sonra gece kafesine alayım diye düşünüyorum.Doğrusu nedir sizce ve neden ölür onu anlayamadım :/
     
  5. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Bak hocam bu resim forumda 2 gün önce paylaşılmıştı

    [​IMG]
     
  6. Filiz BAYIR
    Çevrimdışı

    çok üzüldüm


    :( :( :( çok üzücü gerçekten geçenlerde benim kuşum da su dolu bardağa tepeleme düştü ama çabuk sıyrıldı şükür tabi ben yanındaydım müdahale ederdim mutlaka ama her zaman tedbirli olmakta fayda var...yazık olmuş..kuşun sahibi nasıl üzülüp vicdan azabı duydu kimbilir :(:(
     
  7. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member
    Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    off hocam naptın sen ya :(
     
  8. Yılmaz Ç.
    Çevrimdışı

    Evin içinde, gözümün önünde olmadıkları süreçte, asla ama asla tek başlarına yalnız bırakmam, bıraktırmam.
     
  9. kartall82
    Çevrimdışı

    kartall82 Guest

    Düşünceniz güzel fakat ilk olarak alacağınız kuşların kardeş olamadıklarına emin olup öyle alın yoksa ileride kuşlarda özürlü yavru olma olasılığı yüksek
    düreklide kuşlarınızla ilgilenir isenin hiçbirde sıkıntı yaşamazsınız
     
  10. Oğuz Yalçın
    Çevrimdışı

    Oğuz Yalçın New Member
    Üye

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    143
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Anladım çok teşşekür ederim ilginiz için :)
     

Sayfayı Paylaş