petshop

                   

Girtlak bitimidir

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Emre TAVLAN tarafından 14 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Arkadaslar erkek kusumda kusma deilde kuscakmis gibi oluyor cik cik cik diye bir ses cikariyor kus gayet canli ciftlesmeye calisiyor sms arada bole yapiyor uretici bi abim 5 damla sirkevkoy dedi varmi bilgisi olan
     
  2. Volkan MOROĞLU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    0
    Devamlı yem vermeyin kuru 3 günde bir mama hazırlayıp ver . Ve suluklarını temiz yıka devamlI . Vitaminde kat suyuna
     
  3. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Aynen reis suluklar tamam mama isine asiliyim saol
     
  4. Volkan MOROĞLU
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    7 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    259
    Beğenileri:
    0
    Kardeşim bide devamlı darı yemi verme aspur ver yulaf ver arada az miktarda nijer ver .
     

Sayfayı Paylaş