petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Gittim Değiştirdim Birde Bunun Cinsiyetine Bakarmısınız..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve korhan korkmaz tarafından 20 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. korhan korkmaz
    Çevrimdışı

    Selam yine ben biliyorum sizleri çok çok yordum ama gittim değiştirdim kuyruğu bile daha çıkmamış bi yavru gibi bişey aldım ama inşallah yavrudur. Özellikle Mustafa Kemal DURMUŞ kardeşime çok çok teşekkürlerimi sunarım. Ayrıca Cenk TORCU abimide dinlemedim biraz özürdilerim abi o öbür kuşu dişilerin yanına saldık petshop tanıdık Allah'tan onlarla gagalarını tokuşturuyolardı birbirlerini seviyorlar uçuşuyorlardı elime omuzuma çok alışkındı o kuş ama sanırım dişi değilmiş olsun bunu rengide güzel :)

    Yeni ve değişmeye sorumu sorayım hemen :)

    Cinsiyeti nedir abilerim arkadaşlarım ? :)

    Hepinize ayrı ayrı çok çok teşekkür ederim. :)

    1. Konu - http://www.muhabbetkusu.com.tr/soru...-bulutun-cinsiyeti-kararsiz-kaldim-21464.html
    2. Konu - http://www.muhabbetkusu.com.tr/soru...usumun-cinsiyeti-ve-cerede-soyulma-22171.html

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]


    [​IMG]
     
    #1 korhan korkmaz, 20 Haziran 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 20 Haziran 2014
  2. Furkan YAMAN
    Çevrimdışı

    Arkadaşım bence kuş erkek ancak dediğin gibi kuyruğu bile çıkmamış bir yavru değil bence bu kuş biraz büyümüş kuyruğu sonradan düşmüş olabilir, tüy dökümünde gibi zaten...
     
    #2 Furkan YAMAN, 20 Haziran 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 20 Haziran 2014
  3. falinak
    Çevrimdışı

    falinak New Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    93
    Beğenileri:
    0
    hayırlı olsun.bir oğlunuz olmuş:)
     
  4. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
  5. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    kuşun 5 - 6 aylık erkek hayırlı olsun kardesim , diğeri 3 aylıktan kücüktü bu biraz daha büyük eğitmek istiyorsan diğerini eğitebilirdin.
     
    #5 CNK TC, 20 Haziran 2014
    Son düzenleme: 20 Haziran 2014
  6. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Denildiği gibi kadar küçük değil,kuyruğu muhtemelen kopmuş yada bilinçli çekilmiş.Petshoptanmı aldnız?
     
  7. Mehmetcan Özdemir
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar bu tüy dökümünde çok kaşınması normalmi ?
     
  8. ab301
    Çevrimdışı

    ab301 New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Yavru değil 5 aylık. Eğitimi zor.
     
  9. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Aynen tüy değişimi kaşıntıya neden olur,parazitte olabilir kontrol et.Ayrıca eğitimdeki kuşun kafesine ayna koyma,tüm ilgisini aynaya verir,eğitimi zorlaşır.
     
  10. Mehmetcan Özdemir
    Çevrimdışı

    Parazit olup olmadığını nasıl anlıyablirim?
     
  11. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Evet normal bol bol b vitamini takviyesi yapın.
     
  12. korhan korkmaz
    Çevrimdışı

    Hadi ya tüh eğitemezmiyim şimdi ben bunu ya of :(

    Teşekkür ederimde baksanıza büyükmüş :)

    Teşekkür ederim. :)

    5-6 aylık bi kuş eğitilemezmi gerçekten şimdi napcam konuşmazmı bu ele alışmazmı. :(

    Petshoptan aldım ama sadece kuş satıyor balık akvaryum av malzemesi falan yok of ya :(

    Desenize ben yine hata ettim nasip kısmet değilmiş bana alışkın bi kuş :)
     
  13. CNK TC
    Çevrimdışı

    CNK TC New Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    1.171
    Beğenileri:
    4
    Ele alıştırırsın fakat zor olur , konuşacağını da pek sanmıyorum çok zor.

    Konuşturmak için eğitmek için arıyorsan kuş 35 - 40 günlük kuş al derim.
     
    #13 CNK TC, 20 Haziran 2014
    Son düzenleme: 20 Haziran 2014
  14. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Nerede oturuyorsunuz bilmiyorum ama üreticiden almak en doğrusuydu?@korhan korkmaz
     
  15. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    hangi şehirde oturuyosunuz siz?
     
  16. korhan korkmaz
    Çevrimdışı

    Kütahyada ikamet ediyorum şuan desenize hödük gibi kuş aldık geldik :D
     
  17. Muhabbet32
    Çevrimdışı

    Muhabbet32 Member
    Altın Üye

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    659
    Beğenileri:
    10
    5 Aylık civarı bir erkek. Kuyruğu bile tam çıkmamış bi yavru değil. Yakında çiftleşir bile bu. Hayırlı olsun.
     
    #17 Muhabbet32, 20 Haziran 2014
    Son düzenleme: 20 Haziran 2014
  18. korhan korkmaz
    Çevrimdışı

    Napalım böyleymiş kısmet çiftleştiririz artık dişi buluruz bitane :D
     
  19. DarkredBlue61
    Çevrimdışı

    Katılım:
    23 Mart 2014
    Mesajlar:
    855
    Beğenileri:
    7
    Aynen Yavru Değil 45 Aylık Erkek
     
  20. Mete34
    Çevrimdışı

    Mete34 Guest

    Ayna koymuşsunuz bir an önce aynayı alın derim. Ayrıca plastik tünek yerine tahta tünek şiddetle tavsiye ederim...
     

Sayfayı Paylaş