petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Gülmekten Kan Ter İçinde Kaldım ( GİRİP İZLEYİN :D )

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Abdullah AKDAL tarafından 15 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
  2. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
  3. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
  4. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
  5. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    gerçekten alıkoyamıyorum kendimi gülmekten. adamın gülmesi ayrıca tetikliyo adamı :D
     
  6. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Hahaha insan kendini tutamıyoda Allah'tan kafasına falan gelmemiş yaşlı başlı adam :D
     
  7. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    aynen iyi yırtmış ama ağzından çıkan küfürle adamın gülüüşü birleştimi karnıma ağrı giriyo :D
     
  8. Uğur DOĞAN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    5 Ocak 2014
    Mesajlar:
    717
    Beğenileri:
    0
    hahaaahahhshahddas
     
  9. Kadir SEZGİN
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    8 Haziran 2013
    Mesajlar:
    732
    Beğenileri:
    1
    Bizim buralardan amcam heralde, fındık bahçesine doğru atıyo :)
     
  10. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    olabilir :D
     
  11. zeren
    Çevrimdışı

    zeren New Member

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    0
    :d amca galiba pasını atmak istedi :)... de yazık ama yaaa hepsinden oldu:)
     
  12. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    tamamen trajekomik bi olay ya :D
     
  13. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  14. zeren
    Çevrimdışı

    zeren New Member

    Katılım:
    23 Şubat 2014
    Mesajlar:
    109
    Beğenileri:
    0
    Bu amca masum ama ya bu delilerin maymunla birlikte yaptığına ne denir :eek: Kaçıklar :mad:
    Hayvanlarla şaka olmaz...

    Ape With AK-47 - YouTube
     

Sayfayı Paylaş