petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Güzellerİ çifte attık,Hayırlısı Mâsallah

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Cihan UYĞUR tarafından 14 Temmuz 2015 başlatılmıştır.

  1. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Merhaba arkadaşlar bu çiftimi il dışından 3 aylık civarı iken getirtüm. Şu An 7. ay içindeler birleştirdim, yuva takmadim,bu çift benim için önemli inş bu takımdan güzel yavrular alırım,daha iyileri sizlerin olsun,Maşallahınız kıymetlidir.Keyifli üretimleriniz olsun.




    [​IMG]

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:15 -->-> Daha önceki mesaj 13:11 --

    [​IMG]
     
    #1 Cihan UYĞUR, 14 Temmuz 2015
    Son düzenleme: 14 Temmuz 2015
  2. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    rainbow dan pek anlamam ama renklenecekler daha tahminimce , rengarenk yavrular vermeleri dileğiyle :)
     
  3. qwxbb
    Çevrimdışı

    qwxbb Member

    Katılım:
    15 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    358
    Beğenileri:
    0
    Çok güzel renkleri var. İnşallah renk renk yavruları olur
     
  4. Ferdi NAMLI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Ocak 2015
    Mesajlar:
    533
    Beğenileri:
    1
    Geçenlerde aynı bu renklerde erkek kaçtı bende. Güzel kuşlar inşallah bol bol yavru alırsınız. hayırlı üretimler...
     
  5. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
    maşallah süperler
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Cem bey daha önceki konularımda var,rainbow türü tüy Değişimi sonrasında inanılmaz renk değişimine uğruyor,iyi temennileriniz için tşk ederim.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:26 -->-> Daha önceki mesaj 15:25 --

    Çok tşk ederim saolun daha iyileri sizin olsun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:26 -->-> Daha önceki mesaj 15:26 --

    Tşk ediyorum saolun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:27 -->-> Daha önceki mesaj 15:26 --

    Tşkler saolun:)
     
  7. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.814
    Beğenileri:
    273
    Maşallah.Renkleri çok güzel.İnşallah en kısa zamanda yavrularını görürsünüz.Bereketli üretimler.
     
  8. Fevzi ÖZYAYLA
    Çevrimdışı

    Fevzi ÖZYAYLA New Member

    Katılım:
    27 Kasım 2014
    Mesajlar:
    165
    Beğenileri:
    0
    Maşallah inşallah hersey gönlünüzce olur.
     
  9. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    763
    Beğenileri:
    16
    maşallah güle güle besleyin.
     
  10. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Değerli arkadaşlar teşekkür ederim saolun,sizlere de keyifli ve bereketli üretimler
     
  11. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Member

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    Maşallah

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  12. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşkler saolun
     
  13. Yavuz GEREKLİOĞLU
    Çevrimdışı

    Yavuz GEREKLİOĞLU Active Member

    Katılım:
    20 Nisan 2014
    Mesajlar:
    1.788
    Beğenileri:
    0
    Maşallah çok güzeller.
     
  14. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    Hayırlı üretimler
     
  15. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    [MENTION=12662]Cihan UYĞUR[/MENTION] kardeşim maşallah ikisine de. İnşallah çok güzel olacaklar ve çokta güzel yavruları olacak.
     
  16. İsmail YILDIRIM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    28 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    480
    Beğenileri:
    0
    Maşallah maşallah

    LT26i cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  17. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.143
    Beğenileri:
    231
    Maşallah bereketli üretimler inşaallah usta sağlıkla afiyetle
     
  18. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Masallah renkler 10 numara. .Simdiden hayirli uretimler dilerim. .
     
  19. Mahmut TAŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    Maşallah güzel kuşlar güle güle besleyin
     
  20. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşk ederim saolun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:42 -->-> Daha önceki mesaj 00:41 --

    Ercan bey tşkler

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:42 -->-> Daha önceki mesaj 00:42 --


    [MENTION=13576]Gokhan ERKAN[/MENTION] kardeşim saolasın inş bu takımdan çok umutluyum saolasın

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43 -->-> Daha önceki mesaj 00:42 --

    Tşkler ismail bey

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:43 -->-> Daha önceki mesaj 00:43 --

    ALLAH Razı olsun Yusuf ustam saolasın

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:43 --


    [MENTION=2]Serkan ERKAN[/MENTION] bey tşkler saolun

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:44 -->-> Daha önceki mesaj 00:44 --

    Mahmut bey saolun tşkler
     

Sayfayı Paylaş