petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

hagen vision m01 kafes

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Robin tarafından 19 Haziran 2015 başlatılmıştır.

  1. Robin
    Çevrimdışı

    Robin Member

    Katılım:
    6 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğenileri:
    2
    Arkadaşlar tek bakacağım muhabbet kuşu için hagen vision m01 kafes aldim geldi daha kurmadim ama kutusu bile büyük geldi oturma odasında böyle büyük bir kafes rahatsız eder
    Sizce tek muhabbet kuşu için s01 modeli daha mı uygun bunu hiç kutusundan çıkarmadan değişime mi göndersem
    Tesselur ederim
     
  2. yigit72
    Çevrimdışı

    yigit72 Member

    Katılım:
    14 Mart 2015
    Mesajlar:
    77
    Beğenileri:
    0
    Bendede m01 var evet biraz büyük ama kuş icin cok iyi hareket alanı bayagi fazla yer kaplamada sıkıntı yoksa değişme derim ben
     
  3. Robin
    Çevrimdışı

    Robin Member

    Katılım:
    6 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğenileri:
    2
    Peki kuş kafes ortamında çok rahat ederde dışarı çıkmak istemezse ve dolayısıyla evcilleşmezse böyle bir sıkıntı olabilir mi? Bide size zahmet olmazsa ev ortamında odada böyle büyük bi papağan kafesi gibi mi duruyor bi resim atabilir misiniz oda içinde nasıl durduğunu görebilmem için
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  5. Hüseyin Can
    Çevrimdışı

    Katılım:
    18 Haziran 2015
    Mesajlar:
    649
    Beğenileri:
    12
    Çok rahat eder sıkıntı yok.Tek kuşun varsa S01 öneririm.Ama çiftse M01 olabilir.Dışarı çıkar rahat ol.O şaklabanlığı seviyorlar :)
     
  6. Robin
    Çevrimdışı

    Robin Member

    Katılım:
    6 Mayıs 2015
    Mesajlar:
    253
    Beğenileri:
    2
    Ben tek kuş bakıcam uzun süre belki cok ilerde bi es alirim yanina öyleyse s01le degistirmek daha mantikli cunku ben rahat etsin istiyorum ama s01 kafeste bir cift rahat bakilirsa tek kus hayli hayli rahat eder m01 kafes arazi gibi bisey olur bide bilsem ki odada cok buyuk olmayacak sırıtmayacak degistirmicem

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:39 -->-> Daha önceki mesaj 10:58 --

    Karar vermek icin degerli yorumlarinizi bekliyorum.
     

Sayfayı Paylaş