petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Hapşırıyor ağzından yada burnundan su geliyor acil

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve tugce tarafından 24 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. tugce
    Çevrimdışı

    tugce Guest

    Kuşumu bugün uyutamadım bir türlü hapşırıyor ağzından yada burnundan su geldiğini farkettim az evel şuan kafeste fakat devamlı gagasını birbrne sürüyor hastamı sıkıntısı ne acaba lütfen acil
     
  2. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    benim kuşumda hapşırdığı zaman burnundan sıvı bişeyler sıçrıyo. şu anda tüy zamanı kaşınıyo çok. o yuzden sık sık hapşırması normalmiş, tabi burnundaki sıvıda. sizinki de küçükse, tüy zamanlarıysa ondan olabilir. kuşlar uyumaya yakın gagasını gıcırdatıyo gibi sesler çıkarabiliyolar. 'keyfi yerinde uyumaya hazırlanıyo' demekmiş. öyle bişeyse endişe etmeyin.
     
  3. tugce
    Çevrimdışı

    tugce Guest

    Gamze hanım inşallah dediğiniz gibidir oturdum ağlıyorum çok endişelendim küçükmü emin değilim hala yaş tahmini yapamadım ne kadar internetten baktıysamda. İnşallah inşallah bi sıkıntısı yoktur baya hareketli birde normalde 11 de uyku moduna giriyordu çok korktum ayaklarıda sıcak gibi geldi böle inşallah bişey olmaz

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:59 -->-> Daha önceki mesaj 00:49 --

    dün ona mama hazırlamıştım biraz yedi bidaha yanaşmadı bende yemle karıştırmıştım :)
    resim linkte inşallah görünür hem belki yaşıyla ilgilide yorum almış olurum szden

    http://imageshack.com/a/img911/7966/kBvCoT.png
     
  4. gamze arat
    Çevrimdışı

    gamze arat Member

    Katılım:
    12 Ocak 2015
    Mesajlar:
    314
    Beğenileri:
    0
    ayakları hareket edince falan ısınıyo, korkmayın. ama sürekli çok sıcaksa sıkıntı olabilir. başında çizgiler varsa genç oluyo. o çizgiler gitmişse yüzünde falan yoksa çizgi yetişkin oluyo. benimki nerdeyse üç aylık . o kafasındaki çizgiler gitçek. 2,5-3 aylıkken değiştiriyolarmış tüy. benimde çok bilgim yok malesef. ama korkmayın bence. uyurken dikkat edin hırıltılı nefes alıyosa, sık sık ağzı açık nefes alıyosa bi problem vardır ama kuş hareketli, neşeliyse; dışkısı falan normalse bence sorun yoktur. tabi yinede bilenlere danışsanız daha iyi olur. endişe etmeyin :) geçmiş olsun :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:08 -->-> Daha önceki mesaj 01:02 --


    :( ya hiç bilmiyorum. çok sarıymış sizinki. ben daha klasik yeşilli mavili kuşları belki tahmin
    edebilirim. ama yüzünde çizgi var, gözüde siyah 6 aylıktan büyük değildir heralde :/ ama bana güvenmeyin hiç .siz yarın daha erken vakitte sorun tekrar. daha net cevaplar alırsınız :)
     
  5. tugce
    Çevrimdışı

    tugce Guest

    sizin avatarınızdaki gibi hemen hemen :) şuan tetikteyim hapşrıktan ötürü devamlı kontrol ediyorum çok teşekkür ederim ilginiz için. iyi geceler:)
     
    #5 tugce, 24 Şubat 2015
    Son düzenleyen: Moderatör: 24 Şubat 2015
  6. ByNoName
    Çevrimdışı

    ByNoName Member

    Katılım:
    17 Şubat 2015
    Mesajlar:
    155
    Beğenileri:
    0
    Benim kuşum da aynen burnundan sıvı çıkıyor heralde hapşuRUyor gibi oluyor
     
    #6 ByNoName, 24 Şubat 2015
    Son düzenleme: 24 Şubat 2015

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabet kuşunun burnundan su gelmesi