petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Haşerat İlacı ve Muhabbet Kuşu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yusuf YALÇINKAYA tarafından 8 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Merhaba arkadaşlar.. Kaldığım evde haşerat problemim var biraz.. Çeşitli yerlerden çıkıyorlar ve mide bulandırıcı oluyorlar.. Bunların önüne geçebilmek için tarım ilaçları satan bir yerden FASNOX isimli ilacı temin ettik.. Merak ettiğim acaba kuş için herhangi bir zararı olur mu? Kokusuz bir ilaç.. Evin heryerine sıkmam lazım yerlere.. Kuş için herhangi bir sıkıntı oluşturur mu? Teşekkürler Saygılar..
     
  2. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Yusuf benim evde de bayağı bir karınca vardı , bende hem toz hem sıvı olarak ilaçlattım hiçbir sıkıntı olmadı , ama senin bahsettiğin ilacın etkisi olur mu bilmiyorum..
     
  3. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Abi ulustaki tarımcılardan almıs annem sormus ordaki satıcıya evde muhabbet kuşu var bişey olur mu diye herhangi bir sıkıntı olmaz demiş kokusuzmuş.. Valla karınca olsa abi şükredeceğim hamam böceği mi ararsın saççalak mı örümcek mi valla hayvanat bahçesi gibi evin içi.. Sinir etmeye başladı artık.. Aslında önceden bilseydim böyle oldugunu gelmeden ilacı alıp evi ilaçlayacaktım kuş geldiğinde de hiçbirşey kalmamış olurdu ama işte okula başladım eve bir girdim giriş o giriş..
     
  4. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Bence her ihtimale karşı evden 1 günlüğüne çıkartın , ertesi gün ilaçlattıktan sonra tekrar koyarsınız kuşu.Hiç riske atmaya gerek yok bence..
     
  5. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Abi bayramdan sonra annemle beraber gelicem kuşuda beraberimde getiricem.. Nereye koyabilirim ki.. Şöyle yapsam önce salonu ilaçlasam bir gün yatak odasında dursa kuş.. Sonra salona alıp diger yerleri ilaçlasam..
     
  6. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    En mantıklısı dediğin gibi olur o zaman ..
     
  7. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Öyle yapıcam o zaman abi.. Senin aldığın ilacın ismi neydi abi?
     
  8. Serkan ERKAN
    Çevrimdışı

    Serkan ERKAN Active Member

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.802
    Beğenileri:
    1
    Bilmiyorum ki kilerde :( Tarım bakanlığından onaylı bişey , kahverengi toz..
     
  9. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Nese sağlık olsun abi :)
     

Sayfayı Paylaş