petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Heder oldu erkek

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Mert AKSOY tarafından 2 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. Mert AKSOY
    Gizli

    Abilerim, ablalarim ben bu disilerden ne cektim.

    https://www.youtube.com/watch?v=RlamHUIRyGk&feature=youtube_gdata_

    Kusura bakmayin goruntu kalitesi pek iyi degil, biraz uzaktan cekmek zorunda kaldim ve zoomladim o yuzden bozuldu. Erkek 10 disi 9 aylik filan, sanirim disinin ceresi kahvelesmeye basladi ya da ben hayal gormeye basladim. Yorumlariniz bekliyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:59 -->-> Daha önceki mesaj 22:49 --

    Yardim lutfen

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:07 -->-> Daha önceki mesaj 22:59 --

    Kimse iplemiyor

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:20 -->-> Daha önceki mesaj 23:07 --

    Yardim eden yok
     
    #1 Mert AKSOY, 2 Kasım 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 2 Kasım 2013
  2. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    bu dişiler böyle keyfi gelirse çiftleşecek erkek ne yaparsa yapsın
     
  3. Mert AKSOY
    Gizli

    Evet ne yazik ki oyle, disinin keyfi...
     
  4. ermann
    Çevrimdışı

    ermann Member

    Katılım:
    12 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    435
    Beğenileri:
    2
    Benim erkek kuş dişiye yaptığı kuru taşa yapsa taş çatlardı :) 60*40 kafes aldım stres yapıyorlar diye şimdi daha iyiler kavgaları azaldı.Bakalım ne olacak olmadı 1 çift daha alıp yanlarına koyacam.
     
  5. Mert AKSOY
    Gizli

    Hakkat valla :D Erkek heder oldu, disi her isi yapiyor ama is ciftlesmeye gelince yoo. Ben bunlari anlamiyom yav.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:24 -->-> Daha önceki mesaj 00:23 --

    Videoyu izlemenizi tavsige ederim arkadaslar, cok da uzun bir sey degil zaten

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:07 -->-> Daha önceki mesaj 00:24 --

    Kimse bakmıyor.
     
  6. selen canaydın bedel
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.366
    Beğenileri:
    6
    eneğm o neydi öyle tekvando boks herbişey vardı :D oy oy
     
  7. basabas
    Gizli

    basabas Guest

    aynı durum bendede vardı :) dişi yuvada hazırlıgını tamamladıktan sonra çifleşti benimkiler.bekle derim ben. dişinin yuva hazırlıgını yapıp yapmadıgını anlamak ıstersen . benım yaptıgım gıbı 2-3 tane kagıd kes 1cm *5cm boyutlarında yuvaya at. benım dişi kusum direk kagıtları yuvanın dısına atmıstı.2 hafta sonrada yumurtladı.eğerki kagıt felan dısarı atarsa .yuva hazırlıgı bıtınce cıftlescektır.Cevabını beklıorum yanı sonucu :)
     
  8. Mert AKSOY
    Gizli

    Evet benimki de talas parcalarinin bazılarını ddışarıya atıyor :) İnşallah hocam , çok heves ettim valla :D
     
  9. Mert AKSOY
    Gizli

    Yorumlara açığım arkadaşlar
     

Sayfayı Paylaş