petshop

                   

Hediye gelen kuş..

Konusu 'Muhabbet Kuşu Eski Konular ( Kapalı Bölüm )' forumundadır ve wasiyet1 tarafından 27 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Evet arkadaşlar bu kuş bana hediye geldi aslında bakıldıgı yerde kötü bakılıyordu.Bende bana verilmesine hayır demedim aldım evime getirdim fakat kuş hakkında bilgi sahibi değilim bu kuşu eski bakıcılarıda fazla iyi tanımıyor...Yaşı erişkin gibi geliryor fakat siz ne dersiniz eş almam gerekirmi nasıl bana alıştırıcam bilmiyorum şimdiden sağolun..

    RESİMLER..
    http://o1305.hizliresim.com/19/v/njbkd.jpg
    http://r1305.hizliresim.com/19/v/njbpq.jpg
    http://j1305.hizliresim.com/19/v/njbr8.jpg
     
  2. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    1 yaşının üstünde kızışmış bir erkek. eş alabilirsiniz eve alışınca. yani 1 hafta sonra felan
     
  3. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Verdiğin bilgi için sağol dostum ozaman 1 hafta sonra eş alıyorum fakat elden çok kaçıyor eski sahibindende kacıyordu nasıl düzelebilir bu kuş kaybetmek istemiyorum evime alışsın istiyorum ve bana.
     
  4. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Hayırlı olsun.
     
  5. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

     
  6. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Sağolun teşekkür ederim :)
     
  7. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    izmir
    Maşallah güzel bi erkek 1 yaşından büyük kuşun size alışması zor birde eş aldığınız zaman hiç alışmaz eşiyle ilgilenir.
     
  8. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Ne yapıcagımı bilemiyorum kararsız kaldım..
     
  9. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Marmaris
    Bence eş al nasıl olsa 1 yaşından büyük bir kuş zor alışır en azından yavrularını alıştırırsın :)
     
  10. Mehmet ŞEKER
    Çevrimdışı

    bu kuşun zaten eş alsan da almasan da sana alışması baya baya zor. onun için bi eş al. kuş alıştırma niyetin varsa yavrularını alıştırırsın.
     
  11. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Bende o düşüncedeğim artık sağolunn
     
  12. Mert KOZALI
    Çevrimdışı

    Mert KOZALI New Member
    Üye

    Katılım:
    28 Şubat 2013
    Mesajlar:
    663
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Marmaris
    Ne demek :)
     
  13. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Sağolasın bilgiler için :)
     
  14. Işıl KEGEÇ
    Çevrimdışı

    Maşallah çok tatlı :)
     
  15. wasiyet1
    Çevrimdışı

    wasiyet1 Guest

    Sağolunn :)
     

Sayfayı Paylaş