petshop

                   

Hiçbir şey yemiyor...

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Emre Atıcı tarafından 31 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Emre Atıcı
    Gizli

    Bugün aldığım kuşum eve geldiğinden beri bir şey yemiyor sadece bi kaç kere su içti. bi de pisletiyor. bir şey yemediği halde nasıl pisletiyor anlamış değilim ama. nedendir acaba
     
  2. Yılmaz Ç.
    Gizli

    Bugün almışsınız, ortamı yadırgamıştır. Telaş yapmayın. Ortama alıştığı zaman yemini yer.
     
  3. Emre Atıcı
    Gizli

    açlıktan ölücek diye korkuyorum valla
     
  4. eray81
    Çevrimdışı

    eray81 New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    0
    Hiçbir şey olmaz merak etmeyin, eve yeni geldiği için alışma sürecinde.Ben aldığımda 3. gün yemeye başlamıştı..
     
  5. Emre Atıcı
    Gizli

    3 gündür bişey yemeden durup 3 günün sonunda hala sağ kaldıysa helal olsun valla :D
     
  6. eray81
    Çevrimdışı

    eray81 New Member
    Üye

    Katılım:
    24 Nisan 2013
    Mesajlar:
    84
    Beğenileri:
    0
    Aynen, canavar gibi şimdi:)
    Merak edilecek bişey yok muhakkak acıktığında gidip yer..
     
  7. Emre Atıcı
    Gizli

    sağolsun inşallah dediğiniz gibi olur :)
     

Sayfayı Paylaş