petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Hint Bülbülü yuva...

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Erman ARSLAN tarafından 22 Haziran 2014 başlatılmıştır.

  1. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar merhaba, Hint bülbülü besleyen veya bilgisi olan varsa yardımınızı istiyorum, 1 Yaşlarında bir çift im var, bugün yuvalık taktım ama yuvalığa bakmıyorlar ancak sorun şurada, kafeste akıllı yemlik var yuva örmeleri için verdiğim malzemeyi akıllı yemliğe yığmaya başladılar. Gece de yemliğin içinde uyuyorlar! Ne yapayım ben şimdi? akıllı yemlik dar olmasa orada kalsın dicem ama sıkıntı olur mu? Ne yapacağım bilemedim!

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:04 -->-> Daha önceki mesaj 19:19 --

    Besleyen, bilgisi olan yokmu ki?
     
  2. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Bir müddet akıllı yemliği çıkarıp normal yemlik kullanın.Taktığınız yuvalığa ilgi göstermeye başlayınca takarsınız akıllı yemliği.Bu kuşlardan çok besledim ve besliyorum.Yardımcı olurum.
     
  3. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    Teşekkür ederim, çıkartırsam stres filan yapar mı acaba? çok ürkekler ama birazda balık hafızalı gibiler :) çok korksa bile 10 dk sonra hiçbirşey olmamış gibi çiftleşiyorlar :D Ben yıllar önce tek beslemiştim, depremde ölmüştü. şimdi bir çift aldım ama muhabbetten çok daha kolay bir kuş.
     
  4. Muzaffer SEVİM
    Çevrimdışı

    Katılım:
    10 Haziran 2014
    Mesajlar:
    688
    Beğenileri:
    0
    Aynen çok uysallar,tabiri caizse dövsenizde 10 dakka sonra bi şey olmamış gibi davranıyorlar.
     
  5. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    :D o zaman akıllı yemliği çıkartıyorum. bakalım yuvaya ilgi ne zaman olacak? Tekrar sağolasın.
     
  6. Abdullah AKDAL
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    17 Aralık 2013
    Mesajlar:
    519
    Beğenileri:
    1
    Bu kuşlar biraz balık gibidir hafızalarında çok bişi tutma gibi lüksleri yoktur ve asalak canlılardır. Akıllı yemliği çıkarıp normal yemlik takın. yuvalığıda isterseniz bi değiştirin farklı bir model deneyebilirsiniz.
     
  7. Burak Boyacı
    Çevrimdışı

    yuvayı öresiye kadar akıllı yemlik takmayın baska yemlik kullanın he illa akıllı yemlik kullanacam derseniz yuva ördükleri zaman siz bozun bunu 2-3 kez tekrarlarlar en sonunda pes eder erkek ve bu iş erkeği daha çok kızıştırır.
     
  8. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    Teşekkürler herkese, Akıllı yemliği çıkarttım, Yuvalığı dün takmıştım, birkaç gün içinde belli olur bakalım. Baya hızlılar keratalar :)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:40 -->-> Daha önceki mesaj 21:23 --

    Gece yemliği çıkartmıştım, sabah kalktığımda yuvalıkta oturuyorlardı :) Hemen selpakları ince ince kesip koydum kafese. 30 dk içinde erkek olan hepsini yuvaya taşıdı, dişide içeride bekliyordu ve hepsini düzeltti. Çok eğlenceli kuşlar gerçekten. Bence muhabbet besleyen herkesin en azında bir çift beslemesi lazım :D
     
  9. sampiyon
    Çevrimdışı

    sampiyon Guest

    ne kadara aldın kardeşim
     
  10. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    Normalde petshoplar 20-30 arası fiyat veriyor ama tesadüen satan birisini buldum, hobiyi bıraktığı için satıyormuş, çiftini 25 liraya aldım. 8 aylıklar.
     
  11. sampiyon
    Çevrimdışı

    sampiyon Guest

    benim kuzenimde 13 yasında hint bülbülü var ama boyun felci gibi bir şey geçirdi boynunun orda tümörde var
     
  12. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    O kadar yaşayanını hiç duymamıştım, bunların ömrü normalde 5-8 yıl. Gerçekten iyi yaşamış.
     
  13. sampiyon
    Çevrimdışı

    sampiyon Guest

    çok yaşaması da kötü sonra da hayvan cok ızdırap çekiyor
     
  14. Erman ARSLAN
    Çevrimdışı

    Erman ARSLAN New Member

    Katılım:
    25 Kasım 2013
    Mesajlar:
    389
    Beğenileri:
    0
    Evet gerçekten kötü bir durum :(
     

Sayfayı Paylaş