petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ırk cınsıyet

Konusu 'Muhabbet Kuşu Cins, Irk ve Yaş Belirleme' forumundadır ve Numan Küçük tarafından 21 Nisan 2013 başlatılmıştır.

  1. Numan Küçük
    Gizli

    [​IMG]
    [​IMG]

    Arkadaşlar herkese merhaba. Bugün bi muhabbet kuşu aldım Cekoslavak mi bunun ırkı sevmiyorum da çekleri. Beraberinde aynı kafeste bulunduğu diger kuşlar hep jumbo kirmasiydi ben de bunların yavru olaylarından istiyorum dedim bu da vardi o kafeste zaten 5 tane kus vardı orda. Bana bunu verdi cok guzel yavru dedi bu da buyuyunce onlar gibi olcak dedi.. cekoslavak degil dedi jumbo kirmasi bu dedi digerleri gibi olmasada kafa yapar bu da dedi.. aldim ben de.. dediği gibi olur mu acaba jumbolar gibi koca kafali bisey istiyorum olur mu dersiniz.. bu işi yapanlar bilir...
     
  2. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Numan Bey öncelikle ailemize hoşgeldiniz sefalar getirdiniz :)

    Kuşunuz jumbo kırması felan değil.
     
  3. Furkan YAMAN
    Gizli

    Cinsiyetini anlayamadım fotoğraflar net değil , kuşunuz jumbo kırması kesinlikle değil
     
  4. Oğuzhan YAZMAN
    Gizli

    Anladığım kadarıyla yerli, 0-3 ay aylık, erkek
     
  5. Numan Küçük
    Gizli

    İleride güzel bir şey olur mu? Su anda yeni olduğu icin fotograf cekerken stres oldu biraz. Soyle koca kafa bisey olmasini istiyorum jumbo gibi olmasina gerek yok. Bi de bunlar diger yerlilerden ayri bi kafesteydi onlardan vücutları göreceli olarak büyüktü fiyat olarak da daha fahali soyle soyliim yetiskin bir yerli mubisten daha büyük bu şimdi bi de yavru henüz. Güzel bişey olur mu acaba ben bu konuda cok hassasim gidip geri verebilirim yani istedigim gibi olmicaksa..
    Su alttaki fotolardaki gibi benim istEdigim vucut vE kafa olarak..
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. Numan Küçük
    Gizli

    Cok teşekkür ederim eksik olmayın...
    Yerli degil ayrica vücut hacmi yerliden baya bi genis..
     
  7. muhabbetkusu
    Çevrimdışı

    muhabbetkusu Administrator
    Yönetici Administrator

    Katılım:
    16 Ocak 2013
    Mesajlar:
    3.084
    Beğenileri:
    11
    Kuşun büyük ihtimalle çek kırması kardeşim.
     
  8. Numan Küçük
    Gizli

    Napiim geri mi veriim ? Benim istedigim gibi olmicaksa adam ingiliz cek kirmasi demisti kafa yapisi falan guzel olmicak gibiyse yani o fotolardaki gibi veriim geri ya
     

Sayfayı Paylaş