petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

İş Aramaktayım Hadi Hayırlısı..

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve kaan1903 tarafından 30 Ağustos 2014 başlatılmıştır.

  1. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Üni bitti atama olmadı. Hadi hayırlısı diyerek , atamadan yavaş yavaş umudu keserek atanamayan öğretmen olarak iş arama olayına yavaş yavaş girmiş bulunmaktayım
    Hayırlısı ve Kısmet diyerek başlığıda açıp içimi döktüm :)
     
  2. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    Şimdiden allah hayırlı bi iş nasip etsin diyelim :)
     
  3. Rassien
    Çevrimdışı

    Rassien Well-Known Member

    Katılım:
    23 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    2.153
    Beğenileri:
    30
    hadi hayırlısı bakalım
     
  4. Ömer Macit
    Çevrimdışı

    Ömer Macit Active Member

    Katılım:
    31 Ekim 2013
    Mesajlar:
    1.364
    Beğenileri:
    1
    askerlik ne durumda hepimiz aynıyız siz gene dershanelerde iş bulabilirsiniz
     
  5. zafer
    Çevrimdışı

    zafer Member

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    9
    kardeşim iş olarak sadece devlet kapısında bakma bırcok dershane devlet kadar iyi maas vermese de iyi bir maas veriyor tabı kı keske tum ogretmenler hemen atansa ama burada olmuyor ıste hayırlısıyla bulursun bir yerden iş Allah bi yerden kapı acar elbet sıkma canını
     
  6. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Allah razı olsun , teşekkür ederim

    Teşekkürler hocam :)

    Dersaneler kapanıyor hocam ve ben uzun süreli düşünüyorum dersaneler sezonluk çalştırıyor .. Öğretmenlik dışı olcaktır büyük ihtimal hayırlısı bakalım
     
  7. zafer
    Çevrimdışı

    zafer Member

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    262
    Beğenileri:
    9
    dershaneler kapanmıyor aslında sadece isim degiştiriyorlar ama yaz ayında maas vermıyorlar yıne
     
  8. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    Allah razı olsun sağolun..Temennileriniz için de ayrıca teşekkür ederim.
    Dersanelerin kapanma durumundan dolayı sıcak bakmıyorum, uzun süreli bir iş düşünüyorum.Büyük ihtimal öğretmenlik dışı olacaktır zaten hayırlısı nasip ve kısmet işi..Bizimde biryerlerde yiyecek ekmeğimiz bekleyen bir kısmetimiz vardır elbet

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:15 -->-> Daha önceki mesaj 23:43 --

    Bir iş görüşmem var sizce takım elbiseyi giymeli miyim? (Not : Sıcaklık 45 derece civcarı ) :)
     
    #8 kaan1903, 2 Eylül 2014
    Son düzenleme: 2 Eylül 2014
  9. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    kısakollu beyaz gömlek giy git sorun olmaz
     
  10. kaan1903
    Çevrimdışı

    kaan1903 New Member

    Katılım:
    9 Haziran 2014
    Mesajlar:
    200
    Beğenileri:
    0
    sorun olacağından değil sıcaktan tereddütte kaldım , teşekkür ederim :)
     
  11. Gökhan Naçar
    Çevrimdışı

    Gökhan Naçar New Member

    Katılım:
    27 Haziran 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    0
    sıcak dedıgın nedır kı alt tarafı bı kez gıdıp o ısı kıvırman lazım :D
     

Sayfayı Paylaş