petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

İshal ve üşütme hakkında yardım lütfen

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bymuhabbet tarafından 20 Mayıs 2014 başlatılmıştır.

  1. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0
    Normalde Champion yemden kullanıyordum sürekli olarak.3 gün önce kilosu 4 tl olan karışık açık yemden aldım.Kuşlarım ishal oldu.Hemen yemi değiştirip ishal ilacı (Avidiare) ve vitamin(Avisol) verdim. Diğer kuşlarım normal gibi görünüyor fakat resmini paylaştığım kuş sürekli titriyor ve hareketleri çok yavaşladı.Halsiz bir şekilde tünekte bekliyor.Normalde çok hareketlidir. Birde dün yıkamıştım sanırım üşüttü. Çok üzülüyorum.Daha ne yapabilirim bilmiyorum.Yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim ilginiz için.Şimdi patates haşladım onuda vericem


    [​IMG]

    [​IMG]
     
    #1 bymuhabbet, 20 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 20 Mayıs 2014
  2. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.395
    Beğenileri:
    20
    o kuş yıkadıgınız için üşütmüstür sıcak ortamda dursun kafesin üstünüde ortebilirsiniz mama vitamin devam
     
  3. Şehmus BAKIR
    Çevrimdışı

    ilk önce kuşu ayırmanız gerekiyor ve sanırım kuşunuz tüy döküyor ona vitamin desteği ve iç yulaf verebilirsiniz.birde haşlanmış patatesi yedirebilirseniz çabucak atlatır inşallah geçmiş olsun
     
  4. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Muhtemelen yıkadığınız için hasta olmuştur yemden olacağını sanmıyorum ama, şimdilik yem olarak kanarya yemi(aspur) verin sıcak tutun yeşillik falan vermeyin iyi olacaktır.
     
  5. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0
    Evet Bende anlamadım.Dünden beri inanılmaz bir şekilde tüy döküyor.Ne olduysa dünden beri oldu. O kadar pişman oldumki yıkadığım içinde anlatamam. İLginiz içinde teşekkür ederim
     
  6. BburakK
    Çevrimdışı

    BburakK Guest

    gecmis olsun hocam insallah cabucak iyilesir..
     
  7. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0

    Sağolasın.İnş.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:56 -->-> Daha önceki mesaj 16:40 --

    Arkadaşlar konuyu 3 gün önce açmıştım.Sormak istediğim bir şey daha var Kuşumun ishali bugün 4-5 gün felan oldu halen geçmedi.Hareketleri normale döndü.Yemlenmesi felan da iyi Titreme sorunuda pek kalmadı fakat ishali halen beyaz şekilde ve tam düzelmedi.Kaç gün sürer bu maksimum acaba
     
    #7 bymuhabbet, 23 Mayıs 2014
    Son düzenleme: 23 Mayıs 2014
  8. Hüseyin Abi
    Çevrimdışı

    Hüseyin Abi New Member

    Katılım:
    21 Ekim 2013
    Mesajlar:
    98
    Beğenileri:
    0
    sadece aspur verin. patates haşlayın. ezin yemliğine koyun. üzerine yem atın az. patatesi sevip yiyen de çıkıyor. yerse çabuk toparlar. suyunu eksik etmeyin ishal ilacı alıp suyuna damlatın.

    bu kadar zamandır devam ediyorsa bir şeyler ters ya da eksik.

    saygılar
     
  9. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0
    Kaç günde tamamen geçmesi gerekir acaba
     
  10. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Normali 5-7 gün diye biliyorum. Geçmiş olsun. Aynı hatayı bende malesef yapmıştım. İshal oldu. İshal ilacına başladım ve 4 günde sorun kalmadı. Yavru kuşlar yaz harici bence yıkanmamalı. En kötüsü püskürtme yöntemiyle yıkanmalı. Bu durum ikimize ders olsun.:)
     
  11. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0


    Öyle bi ders oldu ki anlatamam :). İlginiz için teşekkür ederim
     
  12. Yusuf Akyüz
    Çevrimdışı

    Rica ederim. Umarım en kısa sürede iyileşir.
     
  13. Ece tezcan
    Çevrimdışı

    Yardım çok korkuyorum :((!

    Benim kuşum bugun çorbanın içine düştü sonra yıkadık ama yağlardan tüyleri yapıştı çok keyifsiz çok korkuyorum titriyodu güneşe koydum ama işte yardım edin ben onu çok seviyorum çok korkuyorum bephantene sürdük sildik ama işe yaramadı
     
  14. TUĞRUL
    Çevrimdışı

    TUĞRUL Guest

    içme suyuna 3 damla hipo ( çamaşır suyu ) damlatın bu ishali kesecektir ve bir daha siz yıkamayın kafesine banyoluk koyun kendi isterse yıkansın.
     
  15. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0

    Kuşunuzun resmini koyarak ayrı bir konu açarsanız üstadlar size yardımcı alacaktır. Umarım en kısa zamanda düzelir.Üzücü bir durum.Bu arada Çorba yakacak kadar sıcakmıydı acaba.Yıkadıktan sonra baktınızmı belirgin yanıklar varmıydı..?

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:28 -->-> Daha önceki mesaj 00:26 --

    Çamaşır suyu zehirlemezmi.Normalde dezenfekte ederken bile kullanmayın diyorlar.Malzemelri bile sade sıcak suyla yıkamamız söyleniyor
     
  16. TUĞRUL
    Çevrimdışı

    TUĞRUL Guest

    merhaba üstat kuşcular bilir ki ishal durumunda hipo birebirdir fakat 3 damlayı geçmeyecek.
     
  17. Duygu GÖKCEN
    Çevrimdışı

    Duygu GÖKCEN New Member

    Katılım:
    31 Ocak 2014
    Mesajlar:
    267
    Beğenileri:
    1
    Oldu olacak yem yerine sabun rendeleyip yedir!! Saçmalığa gel ya hasbünallah.

    Sakın ha!!!! HAYVANA ÇAMAŞIR SUYU MU İÇİRİLİR HİÇ?

    Çok afedersin hayvanlara içirirken kokusundan kafayı mı buldun?

    Doğal yollardan haşlanmış patates ve kahve ile halledemeyecek kadar hafif değilse durumu, ilaç tedavisi uygula.

    Deterjan, çamaşır suyu, yumuşatıcı falan içirmek gibi saçmalıklara kalkışmasın kimse!!
    ishali keseceğiz diye hayvanın nefeslerini kesecekler yahu
     
  18. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Açık satılan yemlere her zaman güven olmuyor.
    Kuşu kendin yıkayacaksan muhakkak ortamın çok sıcak olması gerekiyor. Tasla su koy kafesin dibine girer yıkanır o kendi.
    Sade yem (aspur) verin ishalin geçmesi için. Bir gün vitaminli, peşine bir gün taze su, döngü bu şekilde olacak.
     
  19. bymuhabbet
    Çevrimdışı

    bymuhabbet New Member

    Katılım:
    26 Mart 2014
    Mesajlar:
    85
    Beğenileri:
    0
    Valla bence sen haklısın.Bana da çok mantıksız geldi.Forumda okumuştum yine malzemeleri yıkamada dahi kullanmayın diyorlar.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:56 -->-> Daha önceki mesaj 14:53 --

    Daha da kendim yıkamam...Yapacağım tek şey suluğuna su koymaktır.:) Bu arada kuşum normale dönmeye başladı. Yırttık yani
     

Sayfayı Paylaş