petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

ısı vericek birşey gerekli

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Muhammed Hamza Acar tarafından 1 Aralık 2014 başlatılmıştır.

  1. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar ben çift alıcam ama ısı konusunda sıkıntılarım var 10 derece oda sıcaklığı var . size sorum hem ısı vericek hem ışık yaymıcak birşey lazım en azından 18 derece olsun sıcaklık .
     
  2. göztepe1925
    Çevrimdışı

    Katılım:
    6 Ekim 2014
    Mesajlar:
    275
    Beğenileri:
    0
    Kutupdami yasion kardes::) bi tane elektirikli sobayla ewin isisini yukselt kusun kafesin etrafina strec cek
     
  3. Berk Sönmez
    Çevrimdışı

    Katılım:
    17 Kasım 2014
    Mesajlar:
    127
    Beğenileri:
    0
    Klima, Odun Sobası, Konvektör ısıtıcılar.
     
  4. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Dükkan var orda bakıcam termometre ile baktım 11 veya 10 derece gibi bir derece var bana küçük birşey lazım aklıma gelmiyor birşey ama kafes değil ayrıca sunta kafes önü tel üstü arkası ve yanı strofor yani yalıtım köpüğü var ama yinede soğuk oluyo
     
  5. Emre DENİZ
    Çevrimdışı

    Işık olmasın istiyorsan yağlı radyatör alabilirsin. Termostatını belirli bir seviyeye alırsın yağlı olduğu için kolay kolay soğumaz ve elektrik tasarrufu sağlar.
     
  6. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Radyotörlere baktım 300 250 TL den bahsediyor benim boyle bir butcem yok yaş 17 stajyer maaşım var sadece onunda yarısı aileme yarısı alacağım çift muhabbet kuşuna gidicek bana düşük bütçeli küçük birşey lazım 10 derece ısı versin yeter hatta daha azda olabilir
     
  7. Emre DENİZ
    Çevrimdışı

    kafesin bulunduğu Oda kaç metre?
     
  8. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    2 buçuk metre vardır.18m2 bakkal dükkanı olarak kullandık önceden
     
  9. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr New Member

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2
    O odayı ısıtmaya kalkarsan astarı yüzünden pahalıya gelir.
     
  10. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Ne yapıyım ya kuş beslemek istiyorum ama evdekiler istemiyor dükkan ve çatı soğuk . en iyi yer dükkan ama nasıl ısıtıcam bilmiyorum ya .
     
  11. trazetekutr
    Çevrimdışı

    trazetekutr New Member

    Katılım:
    22 Haziran 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    2
    Bence evdekileri ikna edin daha kolay olacaktır.
     
  12. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Diğer çiftimi dışarı atacak kadar ileri gittiler daha konuşmam bu konuda ailemle kendim gizlice beslicem artık
     
  13. erkan pehlivan
    Çevrimdışı

    erkan pehlivan New Member

    Katılım:
    21 Ocak 2014
    Mesajlar:
    100
    Beğenileri:
    0
    ustune battanıye at üşümez herhalde 1o derecede 0 ın altına dusmedıkce bişi olmaz dıye bılıyorum
     
  14. Cansu Türkyolu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    Kuşlara iyi bir ortam sunma şansınız yoksa bence kuşlara da eziyet olur bu. Biraz daha sabredin kendi evinize çıktığınızda ya da evlendiginizde bu hevesinizi giderirsiniz bence. Sadece kendi hislerimizi degil de onları da düşünmek zorundayız. Bu kadar sevgi doluyken onlara istemeden de olsa zor şartlarda bakmayın derim. Yaşınız 17 zaten bikac yıl sonra bireysel karar vereceğiniz zamanınız olacaktır. Biraz sabredin derim ben.
     
  15. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    [MENTION=9455]Murat Demir[/MENTION]11 üye adlı beyefendiye yasın yardımcı olacaktır.
     
  16. Cansu Türkyolu
    Çevrimdışı

    Katılım:
    29 Eylül 2014
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    dersler

    Burada papağan almadan önce ve sonrasını okumanızı tavsiye ederim ve diger derslere göz atmanızı.
     
  17. AliismailERTAŞ
    Çevrimdışı

    AliismailERTAŞ Active Member

    Katılım:
    1 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.186
    Beğenileri:
    0
    ufak kuru üfleme yapan ısıtıcılar var, fiyatları 40-50 tl ama 18 metre kare büyük bir alan orayı ısıtmak zor olur, elektirik parasına dayanamazsın en kötü 100 tl aşar faturaların
     
  18. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.815
    Beğenileri:
    273
    bir sitede paylaşılan bir yöntemi aynen yapıştırıyorum buraya belki işine yarar

    Çok basit evine salça aldıgın 850 gramlık salça tenekesini tam açma. Yarım aç.. İçine porselen yada sarı bir duy sallandır.!5 lik - 25 lik ne istersen normal bir ampul tak. al sana soba...Üstüne bir kaç delik aç...Isınan hava dışarı çıkabilsin...saygılarımla...
     
  19. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    826
    Beğenileri:
    0
    Kafamda canladırdım harika fikir :D yarın yapıcam becerebilirsem seni etiketlicem :D
     
  20. Murat NUR
    Çevrimdışı

    Murat NUR Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    643
    Beğenileri:
    16
    kafesin nasıl, öntelli ahşap kafes mi yoksa tel kafes mi. odayı ısıtamıyorsan kafesi ısıtmaya çalışacaksın yada kafesin ısı yalıtımını yapacaksın, straforla-strechfilmle ...
     

Sayfayı Paylaş