İSTANBUL PENDIKTEN 2015 bilezikli 9 aylık show jumbo

Konusu 'Geri Dönüşüm Kutusu' forumundadır ve Gökhan soydan tarafından 28 Eylül 2015 başlatılmıştır.

Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.
  1. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    arkadaşlar kuşu ben üretmek için değil konuşturmak ve kendime alıştırmak için aldım ama kuşu alalı 5 gun oldu 9 aylık oldugundan alıştırmam ve konuşturmam çok zor benim yavru kuşa ihtiyacım var üretmek isteyenler için koca kafalı bir erkek ben 250tl di 200e aldım 175tlye vercem kuş sağlıklı sadece bana yavru lazım çiftleştirmek isteyen kaliteli kuş arayan arkadaslar yazsın lütfen [​IMG] [​IMG] [​IMG] [​IMG] TAKASTA YAPABİLİRİM

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:52 -->-> Daha önceki mesaj 22:44 --

    arkadaşlar yavru bilezikli bir jumboyla takas yapılır
     
    #1 Gökhan soydan, 28 Eylül 2015
    Son düzenleme: 29 Eylül 2015
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Profesyonel

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.157
    Beğenileri:
    187
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
  3. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    2 3 AYLIK bir jumboyla takas yapmak isteyen veya satın almak isteyen arkadaşlar yazsın lütfen elden teslim ededeceğim pendikte oturuyorum benim kuşu kardeşim için aldım kardeşim kanser hastası köpeğimi lenf kanserinden kaybettim kardeşimide kaybetmek istemiyorum kuşu moral olsun diye almıştım ama kuş alışmayıp konuşmadıktan sonra anlamı yok lütfen ilgilenenler yazsın
     
  4. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    7.707
    Beğenileri:
    506
    Kardeşinizin hastalığına çok üzüldüm.İnşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
     
  5. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    saolun teşekkürler herşeyden önce sağlık
     
  6. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.557
    Beğenileri:
    348
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Kardeşinize çok geçmiş olsun daha önce haberim olsaydı ayarlardim şuan elde en küçük 4 aylık Jumbo var inşaallah gören duyan biri size yardımcı olur
     
  7. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    Çok saolun inşallah yusuf bey keşke kuşunuz 1 1.5 ay daha genç olsaydı şimdi biraz geç olmuş sanırım ben tertemiz bir düşünceyle almıştım kuşu baktım ki kuş jumbo çok güzel sağlıklı bilezikli erkek 250 tl fiyattanda 50 tlde almayalım dediler siftah yapçaz bugun dediler kuş yavru alıştırısın konuşturursun dediler ilgilenmem yeter dediler kandırdılar

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:23 -->-> Daha önceki mesaj 01:22 --

    Öncedende dişi kuşu erkek diye vermişlerdi sonra değiştirdim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:26 -->-> Daha önceki mesaj 01:23 --

    Kimseye güven olmuyo amaçları sadece satmak kazandıkları para helal mi değilmi umrunda değil insanların hayvanları kullanıyolar işlerinde araştırarak kandırılarak bende kuşlar hakkında daha çok şey biliyorum artık
     
  8. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Muhabbet Kuşu Üreticisi

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.557
    Beğenileri:
    348
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Bu işler böyledir kim kandirilmadiki hayırlısı olsun arada güncelleyin inşaallah gören olur petsoplarin yüzde 90inana güven olmuyor maalesef.
     
  9. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Profesyonel

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    alıştırmak için jumbo cinsi olmuyor diye biliyorum. Yanlışım var ise bilenler düzeltsin. Jumbo harici kuşlar insana alışıyor. Siz bunu verip yerli vs yani başka cins alın bence
     
  10. ede
    Çevrimdışı

    ede Yeni Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2015
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Eskişehir
    Öncelikle geçmiş olsun rabbim şifa versin inş. Ama 4. resimde yeşil bir kuş daha görünüyor konuşturmak için almış ve alalı 5 gün olmuşsa niye çift tutuyorsunuz? Ayrıca kuş hiçte 9 aylık gibi değil 1 yaşını tamamlamış görünüyor. Eğer kuşun sorunu varsa bunu açıklamanız gerekir, bu site aile ortamından farksız bunu bilip ona göre davranmanız iyi olacak!
     
  11. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    Son mesaj

    o görüntüdeki kafese bakın beyaz benim kafesim ilk resimdeki sarı olan kafes beyaz kafes kuşu aldığım petshoptaki kafes orda resmini çekmiştim yanında başka kuşlarda vardı zaten yeşil kuşta ordan görünüyordu ben o kuşu kesmiştim resimde ama görünmüş yinede neyse attığınız mesajı yeni gördüm cevap yazdım buda resimler sırf size cevap olsun diye gönderiyorum ayrıca yanındaki yeşil kuş zaten erkek herşeye öyle löp diye atlamazsanız daha iyi olur yardım istedik sizden sizin yaptığınız ayıp [​IMG] [​IMG] [​IMG] en son resim benim kafesim
     
  12. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Ercan Uçar Profesyonel

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    947
    Beğenileri:
    60
    Yer:
    istanbul
    bu konuya şöyle bir açıklık getirim kuşun ayağında 2015 bilezik var 10 Numcu aya yeni girdiğimize göre kuşun ocak doğumlu olduğunu düşünürsek kuş 9 aylık oluyor sonuç olarak kuşu satan arkadaşımız Gökhan bu kuşun bilezik üzerinden yaşını size söylemiş bundan ötürü bir suçlama yada eleştiri yapılmaz diye düşünüyorum. Sonuç olarak bilezik takılırken kuşun yanında değildi .
     
    #12 Ercan Uçar, 1 Ekim 2015
    Son düzenleme: 1 Ekim 2015
  13. ede
    Çevrimdışı

    ede Yeni Üye

    Katılım:
    15 Ocak 2015
    Mesajlar:
    15
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Eskişehir
    :) öncelikle şunu bil ayıp yapan ben değilim. Senin 1 yada 2 hafta önce foruma konu açtığın hastamı bu kuş diye resmini paylaştığın hatta aldığın fiyatı yazdığın kuş bu değil mi? Kafes renklerinin farkı bariz ki zaten sarı kafes eşe atılacak bir kafes değil arka planda başka bir kuş görmeyince akla direk eşe atılmış olduğu geliyor. Kuşun yaşına gelince fotoğraflarda bilezik görünmüyor ki bu yaş mevzusu tamamen satın aldığı yere itafen söylenmiş bir şey. Yaşı büyük olan kuşu vermiş yavru diye. Neyse kardeşim satarsın, alırsın, takas edersin ne yaparsan beni ilgilendirmez Allah herkesin gönlüne göre versin.
     
  14. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    kardeşim hepsi kuş jumbo niye alışmasın ? özellikle diğer ırklara göre daha sakin olan bir ırk
     
  15. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Profesyonel

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    [MENTION=17278]Gökhan soydan[/MENTION] cek yavru var elimde takas düşünürseniz
     
  16. Ercan Uçar
    Çevrimdışı

    Ercan Uçar Profesyonel

    Katılım:
    3 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    947
    Beğenileri:
    60
    Yer:
    istanbul

    Kuşu ben sahiplendim kuş 2015 bilezikli ;)
     
  17. Gökhan soydan
    Çevrimdışı

    Gökhan soydan Profesyonel

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    245
    Beğenileri:
    0
    evet kuşu ercan uçar kardeşim sahiplendi banada çok güzel yavru verdi saolsun ikimiz içinde hayırlı olsun kuşlarımız
     
  18. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Profesyonel

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    jumbo kuş ele gelip kafada kolda gezen bi kuş değil onu demek istedim. Genelde kafeste babalar gibi gerine gerine tünekte takılırlar. Yanlış mı biliyorum ? Var mı elden koldan kovsan da gitmeyen bi jumbo tanıdığınız ?
     
  19. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Profesyonel

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    [MENTION=3564]Ercan Uçar[/MENTION] 2015 bilezikli olabilir fakar 2015 bilezikleri 2014 ekimde alimize ulaştı bu sene mesela :)sıra numarasına bakmak gerekli :)
    masallah cok güzel kuş almışsın gülü güle besle
     
  20. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Profesyonel

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.819
    Beğenileri:
    12
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    malesef yanlış biliyorsun kardeşim , iyi günler
     
Konu Durumu:
Mesaj gönderimine kapalı.

Sayfayı Paylaş