petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

İstanbul'lu Gelinimiz geldi, Hoş geldi,Maşallah

Konusu 'Muhabbet Kuşu Resimleri' forumundadır ve Cihan UYĞUR tarafından 19 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Selamun aleyküm Arkadaşlar 3 Aylık oğluma eş adayı olarak şimdiden İstanbul'dan kendi gibi güzel bir dişi geldi,Yolculuk biraz hem bana hem geline stresli oldu ama çok şükür rabbime sağsalim geldi, Bir kaç kareyi siz sevgili arkadaşlarım ve ustalarım ile paylaşmak istedim. Maşallahınızı eksik etmeyiniz:)
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  2. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Maşallah, hayirli olsun, keyifle besleyin.
    Renk gayet iyi.
     
  3. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  4. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşk ederim bünyamin bey saolun
     
  5. Poyraz KURT
    Çevrimdışı

    Poyraz KURT New Member

    Katılım:
    19 Ocak 2015
    Mesajlar:
    391
    Beğenileri:
    0
    masallah cok guzel
     
  6. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşkler Levent bey inş öyle olur.:)
     
  7. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    maşallah hayırlı olsun :) geleceği parlak :)
     
  8. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşkler birader saolasın

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:47 -->-> Daha önceki mesaj 23:45 --

    Tşkler Ercan bey tepeliden gelme kabak belki kuluçkada süprizler olur,kan benim erkekten sağlam tavsiyeniz üzerine adres bulundu.
     
  9. Fatih BUYURUCU
    Çevrimdışı

    Fatih BUYURUCU Active Member

    Katılım:
    8 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.324
    Beğenileri:
    3
    Maşallah hayırlı olsun damatıda görseydik bu arada iyi olurdu :)
     
  10. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    hayırlı olsun kimden ?
     
  11. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.818
    Beğenileri:
    274
    Maşallah.
    Gelin hanım pek güzelmiş.
    Tüyü kadar yavruları olur İnşallah.
     
  12. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Ercan usta:)Haydar Karaçal'ın kümesinden aldım.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:51 -->-> Daha önceki mesaj 23:50 --

    Uğur bey tşk ediyorum,iyi dilekleriniz için saolun daha iyileri sizin olsun.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 23:53 -->-> Daha önceki mesaj 23:51 --

    Fatih damad daha önceki Konularımda var erkek rainbow inş aynı kafese Alınca paylaşırım:)
     
  13. Ercan YAŞAR
    Çevrimdışı

    Ercan YAŞAR Active Member

    Katılım:
    28 Eylül 2013
    Mesajlar:
    3.184
    Beğenileri:
    11
    doğru tercih ;)
     
  14. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Bence de inş çift yapar yavrularını görürüm :)
     
  15. bjk70
    Çevrimdışı

    bjk70 Member

    Katılım:
    25 Eylül 2014
    Mesajlar:
    627
    Beğenileri:
    0
    Hayırlı olsun

    SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  16. murataydın
    Çevrimdışı

    murataydın New Member

    Katılım:
    11 Şubat 2015
    Mesajlar:
    493
    Beğenileri:
    0
    cok güzel maşallah inşallah bol bool yavru verirler .
     
  17. UMUR DAĞLAR
    Çevrimdışı

    UMUR DAĞLAR New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    2 Haziran 2014
    Mesajlar:
    880
    Beğenileri:
    0
    Maşallah, hayırlı üretimler..
     
  18. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    Tşk ederim arkadaşlar saolun
     
  19. Mahmut TAŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    25 Aralık 2013
    Mesajlar:
    34
    Beğenileri:
    0
    İyi akşamlar cihan bey kuşu nereden temin ettiniz yardımcı olabilirseniz bendede bi erkek rainbow var maşaallah kuşunuza benzer bi dişide bana lazım kuşun fotosu bu küçük hali şimdi kuş iki yaşına yakın böyle bi dişi bulamadım

    [​IMG]
     
  20. Cihan UYĞUR
    Çevrimdışı

    Cihan UYĞUR Active Member

    Katılım:
    29 Ekim 2014
    Mesajlar:
    3.112
    Beğenileri:
    16
    İyi Akşamlar Mahmut bey istanbuldan üreticiden aldım, Facebook üzerinde rainbow üreticiler var ama kolay kolay damızlık kuşlarını vermezler araştırmak lazım
     

Sayfayı Paylaş