petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

izmirden selamlar

Konusu 'Kendimizi Tanıtalım' forumundadır ve Nilgün BULUT tarafından 16 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    aranıza bugun izmirden katıldım arkadaşlar.ev hanımıyım bir kızım var.ismim nilgün sultan papağanı cennet papağanı yerli muhabbet kuşu besledim şimdide ingiliz muhabbet kuşum yeni aldım yavru daha. ben asıl kardeşi için gitmiştim üretimhaneye ancak bunun tüyleri yoluk gördüm üzüldüm bunu almak istedim tüylerini anne babası yoluyormuş.3.gün bugun 2 gündür enjektörle cicibebe verdim bugun yumurta mamasına hamle yaptı bakalım.yalnız bir sıkıntım var biz bugun bayranlaşmak için dışarı cıkmıştık eve geldiğimizde kanadındaki yarayı gördüm neden olmuş olabilir bilemedim.nasıl iyi ederim onuda bilemiyorum.hiç böyle yaralı bir kuşum olmamıştı.bu konuda yardımcı olursanız çok müteşekkir kalacağım.
    bu arada iyi bayramlar herkese
    bu çikom
    [​IMG]
    [url=http://tinyurl.com/p8kntn4]

    buda mağlesef kanadının hali.ne sürsem bilemedim kaşırken yalarsa zehirlenir korkusuna batikom bile süremiyorum gerçi sürsem zararlımı olur bilemedim.
    vazelinimde yok.ve suan geç saat oldugu için elim kolum bağlandı.

    [url=http://tinyurl.com/o5ve5c9][img]http://www.hizliresimyukle.net/u/30/91/87609130_orginal.jpg[/url]
     
  2. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Öncelikle nilgün hanım aramıza h.geldiniz böyle bi olayla karşılaşmadıgım bi yorum yapamıyorum geçmiş olsun.
     
  3. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    teşekkür ederim berrin hanım peki bu kuş için vitamin ne kullanabilirim.yarın temin edeyim bari
     
  4. UĞURCAN KAYA
    Çevrimdışı

    UĞURCAN KAYA New Member

    Katılım:
    13 Ekim 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    Merhaba , bir şey buldum tam olarak bilmiyorum fakat siz yinede inceleyin ;

    ' Eğer kemik deriyi yırtmış dışarıdan gözükür durumda ise batigon damlat artı teramisin merhem sür,kanadı normal hizasında sar .
    Kuşu koyacağınız kafesin tünekleri çıkarılar ''

    alıntı : KANADI KIRILAN KUŞLARA UYGULANACAK TEDAVİ
     
  5. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    tamam incelicem şimdi çok teşekkür ederim uğurcan bey
     
  6. UĞURCAN KAYA
    Çevrimdışı

    UĞURCAN KAYA New Member

    Katılım:
    13 Ekim 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    ayrıca başka bir yerde görmüştüm doğrumu yanlışmı bilmiyorum havuç maması verin diyordu iyileşmeyi hızlandırırmış
     
  7. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    hay allah ben sanırım buna cesaret edemem.yanlış kaynar falan yarın veterinere götüreyim en iyisi kuşdan anlayan.benim yapabileceğim iş değil bu.hayvanın canını acıtmayayım.cok sağolun yardımlarınız için
     
  8. UĞURCAN KAYA
    Çevrimdışı

    UĞURCAN KAYA New Member

    Katılım:
    13 Ekim 2013
    Mesajlar:
    23
    Beğenileri:
    0
    önemli değil. :)
     
  9. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    suan bunu yapıyorum zaten.mısır unu havuc galeta unu.cicibebe irmik yumurta.bunları yapıyorum.daha yem kırmıyor .tesekkür ederim.forma yabancıyım biraz msjıma cvap yazıldıgını gec farkediyorum.kusura bakmayın
     
  10. Tezcan GÜMÜŞ
    Çevrimdışı

    Hoş geldiniz Ailemize
     
  11. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Kuşun veterinerlik işi var zaten sonra yem mama kolay iş.Geçmiş olsun
     
  12. Fırat Demirci
    Çevrimdışı

    Fırat Demirci New Member

    Katılım:
    2 Şubat 2013
    Mesajlar:
    71
    Beğenileri:
    0
    Öncelikle merhabalar Nilgün hanım. Yem kıramayan yavru muhabbet kuşlarını kendiniz elle besleyebileceğiniz gibi varsa evde yanlız erkek muhabbet kuşu onun yanına atarakta erkeğin yavruyu beslemesini sağlayabilirsiniz. Örneğin bendeki bu yakışıklıda eve geldiğinde yem kıramıyordu
    [​IMG]
    evde yanlız olan ve konuşan muhabbet kuşum kendi yavrusuymuş gibi bir baba şevkatiyle besledi ve şuan bu halde :))
    [​IMG]
    ve buda konuşan erkeğim
    [​IMG]

    Kanadındaki yaraya gelincede veterinere götürmenize gerek yok. Eczaneden bir adet Terramycin alın sabah akşam yaralı bölgeye sürün 1 haftaya toparlar kendini. Bu arada bende İzmirdeyim yara ve yem kırma olayı geçene kadar kuşunuza 1 hafta bakım yapabilirim eğer isterseniz. 0553 386 35 53 ten bana ulaşabilirsiniz.
     
  13. Berrin YASMİN
    Çevrimdışı

    Berrin YASMİN New Member

    Katılım:
    28 Ocak 2013
    Mesajlar:
    1.462
    Beğenileri:
    0
    Ben avisol-b ve avivit kullanıyorum.
     
  14. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    hoşbuldum tezcan bey .
     
  15. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı


    hay ALLAH razı olsun fırat bey.benim altına kaydırabileceğim başka kuşum yok mağlesef.ama yanına başka kuş getirebilirim beslemesi için yalnız zarar verirse diye cekiniyorum.teremicin sürdüm en yakın veteriner cumartesi günü açılacakmış zaten ogune kadar iyileşir umarım
    yardımınız için teşekkür ederim.ben o kuşu temin edeyim ozaman eğer denk getiremezsem sizden yardım alırım fırat bey.bu arada kocaman maşallah çok güzel bi kuş olmuş
     
  16. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    anladım yasemin hanım hemen temin edicem açılan ilk petshoptan ama hiç su içmiyorki :(
     
  17. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    şimdilik serum fizyolojik ile temizlemeye çalıştım ardından batikom sürdüm ve teramicin sürdüm.küçük battaniyeye sardım yatıyor
    kulladığım malzemeler bunlar steril olmaya çalıştım umarım yarayı mikrop kaptırmam bilmeden istemeden
    [​IMG]
     
  18. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı


    Valla tam ameliyata girecek gibi. :D Harikasınız gerçekten. İnşallah en yakın zamanda iyileşir.
     
  19. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    ALLAH razı olsun arkadaşım aminn.dünden beri ömrümden 5 yıl gitti.çok üzüldüm
     
  20. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

Sayfayı Paylaş