Kaç tl eder?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Taner ALTIN tarafından 21 Eylül 2015 başlatılmıştır.

  1. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    arkadaşlar merhaba ilk çiftimi satma kararı aldım ne kadar eder kuşlarım şimdiden teşekkürler :) [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    erkek 10 u geçik kelime biliyor ve insana alışkın avuçlanmadığı sürece ısırmaz kerata dişi ise avuçlayın istediğiniz kadar öpün elinizden ayrılmaz ikiside insana çok alışkın kuşlar yavru alamadığım için satmaya karar verdim erkek şubatta 3 yaşına girecek dişi ise şuan yaklaşık 2-2.5 yaş civarında fiyat yorumlarınızı bekliyorum şimdiden teşekkürler eksik bir şey varsa yorumda bildirirseniz ekleyebilirim herkese teşekkürler :)
     
  2. BAGCILARLI
    Çevrimdışı

    BAGCILARLI New Member
    Üye

    Katılım:
    19 Eylül 2015
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Ben pek anlamam ama yerlılermı ?
     
  3. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    yerliden kat kat büyükler büyük ihtimal kırık kuşlar öyle tahmin ediyorum
     
  4. Abdurrahman TEKNECİ
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    8 Mart 2015
    Mesajlar:
    118
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İSTANBUL
    Merhaba,

    Naçizane tavsiyem kuşunuzun ederini kendiniz belirleyin kimine göre para bile etmez kimi paha biçemez diğer ilanlara bakarak rakamı kendiniz belirleyin.
     
  5. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    hocam haklısınız fakat forumdaki ustaların görüşleri de benim için çok önemli :) sizdende bi fiyat önerisi alırsam sevinirim :)
     
  6. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Dişide yumurta yoksa eğer yağlanma var gibi usta

    Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  7. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    evet hocam yağlanma var ondan yumurtlamıyor o yüzden satacam zayıflatma şansım da yok yakınıma satacam kuşları o da alışkın kuş istiyordu ondan buraya attım fiyat önerisi için şimdi fazla bişi dersem diye fazla anlamıyorum kuş fiyatlarından
     
  8. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Usta yakının eğer yavru alma gibi bi hevesi yoksa ver öle bi hevesi varsa bence verme zayıflatma şansın var aslında biraz ilgi istiyordu okadar fiyata gelince de bu konuda bi yorumum yok maalesef. Ama sağlıklı yavru alınmamış çiftler 80-100 arası gidiyo

    Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  9. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    aynen o civar gidiyor bende o civarda satarım büyük ihtimal zayıflatırım da dişiyi salıyorum erkek deliriyor kafeste babamda ameliyatlı enfeksiyon riski var şu sıralar salma işini yapamadığımdan satacam akrabamın öyle hevesi yok o alışkın kuş istiyor yoksa asla hevesini kırmam :) ama onun imkanı olabilir sürekli salarsa o dişi zayıflar
     
  10. Sedat TELLI
    Çevrimdışı

    Üye

    Katılım:
    21 Eylül 2014
    Mesajlar:
    684
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul/Fatih
    Suyuna limon sıkarsanız kolaylaştırır zayıflamasını sattığınız kişiye söylersiniz

    Casper_VIA_V9 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
     
  11. Taner ALTIN
    Çevrimdışı

    Taner ALTIN Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    1.667
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    aynen ona her yolu söylerim öyle veririm kuşları inşallah o başarır zayıflatmayı da zaten zayıflattığı gibi yavru alır dişi de erkekte çok kızgın hep çiftleşmeye çalışıyolar fakat dişi tombulluktan izin vermiyor :) zayıflatsam yavruları da çok güzel olur fakat işte bu aralar yapamam o işi yorumunuz için çok çok teşekkür ederim :)
     

Sayfayı Paylaş