petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kafeleri ayirdim

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bunyamin tarafından 18 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar önerimiz üzerine birbiriyle iyi anlaşan ama çift olmayan kuşlarının kafeslerini ayirdim ikisinde şuan telleri tirmaliyo kaçacak yer arıyorlar ama birlestirdigimde yine bi icraat bi öpüşme kasima yok sizce ne kadar sure ayrı durmalilar bu şekilde kuşları küstürmem degilmi genelde kuşlar kafesi tirmalamaya başlayınca birleştirin derler ama bnimkiler ayırır ayırmaz tirmaliyo birleştirince de bisey yok ne yapmam lazm
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
  3. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    İyi Bünyamin kardeşim güzel, kalsınlar bakalım ayrı... :) Uzun bir süre böyle yap...
     
    #3 Emrehan DİLEKÇİ, 18 Şubat 2015
    Son düzenleme: 18 Şubat 2015
  4. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Dışı pes etti kaderine razi oldu ama erkek hala cirpiniyo

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 14:25 -->-> Daha önceki mesaj 14:25 --

    Bu yöntem de ise yaramazsa artik kuşları salarim herhalde :)
     
  5. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Erkekte pes edecektir, yalnız kalmak istemiyordur, sabret 1 hafta süre ver onlara olmazsa arttır... :)
     
  6. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.829
    Beğenileri:
    278
    Ne yaparlarsa yapsınlar aldırma sen.3-4 hafta kadar ayrı kalsınlar.
     
  7. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    En az 10 gün ayrı kalsınlar. Mama, nijer, vitamin ve dal darı gibi takviyeleri vermeye devam edin.
     
  8. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Daha hic mama yapmadım bugün mama yapmaya başlıyorum ozaman disiyemi erkegemi vericem
     
  9. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN New Member

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.151
    Beğenileri:
    1
    İkisine de ver mamayı. Haftada 2-3 kez mama ver. Yemlerine haftada 2 kere, 1 er çay kaşığı nijer karıştır. Bomba gibi olur kuşların merak etme ;)
     
  10. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Ozaman hemen uygulamaya geçiyormuş mama yapabilirsem sorun yok
     
  11. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Geç geç bekleme... :)
     
  12. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Ya arkadaşlar bu mama yi yapmak için robot lazim blendr falan bende bunlar yok nasıl yapicam ben bu etimekle bebe buskuvisini nasıl ufaltcan
     
  13. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    ıslatırsan zaten erir sorun olmaz... :) Bir iki damla su damlat :)
     
    #13 Emrehan DİLEKÇİ, 18 Şubat 2015
    Son düzenleme: 18 Şubat 2015
  14. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Sıcak suyla eritirm ama cıvık olmasın diyorlar mama için onu napcam

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:01 -->-> Daha önceki mesaj 14:59 --

    Onları da rendelesem olmazmi
     
  15. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Rendeleyebilirsin sorun olmaz, kolay yesinler diye yapıyoruz zaten... :)
     
    #15 Emrehan DİLEKÇİ, 18 Şubat 2015
    Son düzenleme: 18 Şubat 2015
  16. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    İkisine 1 yumurta yeterli sanırım ama ben bi tabak mama yaptm resmen :)
     
  17. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Yeter yeter, fazla bile olmuş... :)
     
  18. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Bunların bunu yemesini nasıl saglicam zorla girtlaklarnami sokiim :D
    Kafeste şuan ballı kraker var yem var bide bunu koycam nasıl olacak bu is
     
  19. Emrehan DİLEKÇİ
    Çevrimdışı

    Emrehan DİLEKÇİ Active Member

    Katılım:
    13 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.344
    Beğenileri:
    1
    Hahahahah bir yemezler iki yemezler üçüncüdede yemeyebilirler ama sonunda yerler... :D Merak etme az bir şey tarçın serp üstüne çok az koku katsın yeter, benimkilerde yemezdi ama onu katınca atladılar içine... :D
     
    #19 Emrehan DİLEKÇİ, 18 Şubat 2015
    Son düzenleme: 18 Şubat 2015
  20. bunyamin
    Çevrimdışı

    bunyamin New Member

    Katılım:
    16 Şubat 2015
    Mesajlar:
    114
    Beğenileri:
    0
    Tarcnim yok maalesef boyle yesinler :D
     

Sayfayı Paylaş