petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kafes daire içindeki kilerde olurmu

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve ERKİN AK tarafından 26 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    arkadaşlar şuan kafesimiz salonumuzda durmaktadır. haliyle dışarı çıktıklarında tüy ve dışkı sorunu oluyor.

    daire içindeki kilere koymak istiyorum. ölçüsü 3m x 1m kilerde çamaşır makinesi mevcut sıcaklık konusunda sıkıntı yok. sadece ışık sıkıntısı var aydınlık değil kiler kafesi ledle aydınlatarak gece kapatarak bir şey yapılabilir mi.
    Birde erkek yem kusuyor bu eş tuttular demektir değil mi
    [​IMG]
     
    #1 ERKİN AK, 26 Mart 2014
    Son düzenleme: 26 Mart 2014
  2. Onur Antalya
    Çevrimdışı

    Onur Antalya New Member

    Katılım:
    26 Şubat 2014
    Mesajlar:
    350
    Beğenileri:
    0
    Bence dedikleriniz olur,bi sıkıntı olmaz.


    iPhone 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi
     
  3. 34arda34
    Çevrimdışı

    34arda34 Member

    Katılım:
    4 Mart 2014
    Mesajlar:
    163
    Beğenileri:
    0
    Camasir makina sesi onlari fazlasiyla korkutur ve rahatsiz eder cift tutmus kusta strese sokar nemli rutubetli yerler solunum sorunu cikartabilir kuslarinizin gunes isigina ihtiyaci var bence onlari yaninizda dursun birilerin sesi goruntusu olmali yinede siz bilirsiniz
     
  4. Vedat ASLAN
    Çevrimdışı

    Vedat ASLAN New Member
    Altın Üye

    Katılım:
    26 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    409
    Beğenileri:
    0
    kilere koymanızı pek önermem arkadaşın dediği gibi çamaşır makinesinden korkarlar ve karanlıkta durmasalar daha iyi olur bir muhabbet kuşu sahibi olmak sorumluluk gerektirir madem aldınız temizliğini yapmalısınız.
     
  5. Enes YLKSN
    Çevrimdışı

    Enes YLKSN Active Member

    Katılım:
    9 Ocak 2014
    Mesajlar:
    1.147
    Beğenileri:
    1
    Bahsettiğiniz durum çok sağlıklı değil havalandırma yönünden, çamaşır makinasının yoğun çamaşır deterjanı kokusu yeterli oksijeni sağlamaz, havalandırma varsa sıkıntı olmaz, çamaşır makinesisiinin sesine alışırlar, zamanla
     
  6. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    balkon yok mu hocam balkona koy daha ıyı
     
  7. Seda Kurşunlu Çal
    Çevrimdışı

    bence güneş ışığı almalı. güneş ışığının psikolojide de pozitif etkisi var. sağlıkları açısından da gerekli. ben kuş olsam kilerde yaşamak istemem.
     
  8. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    teşekkür ederim yorumlar için benim tek sıkıntım çamaşır makinesi oluşuydu havalandrma sıcaklık sorun değil. balkonumu kapattırmayı düşünüyordum kapattırınca balkona almak daha doğru olacak.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:48 -->-> Daha önceki mesaj 11:46 --

    temizliğini yapıyoruz fakat gelen misafirlere sıkıntı oldu bir kaç kere salondan yerlerini değiştirmek durumunda kaldım başka odaya aldım falan. sürekli oynatmayacağım sabit bir yer arayışındayım onlar içinde sıkıntı olmaması için

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 12:57 -->-> Daha önceki mesaj 11:48 --

    balkon açık kapatmak gerekir mi. a
     
  9. izmirli35
    Çevrimdışı

    izmirli35 New Member

    Katılım:
    20 Ocak 2014
    Mesajlar:
    272
    Beğenileri:
    0
    benim kuşlar balkondalr hep akşam olunca içeri alıyorum .... komşularında muhabbet kuşları var sabah tan akşama kadar ötüyolar birbirleerine ..:)
     
  10. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    hava soğukluğu rüzgar falan etkiler diye düşünüyorum ben en iyisi balkonu kapattırınca koyayım balkona orada yaşasınlar
     
  11. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    3
    kafes üstüne koruma yapabılırsın tahtadan falan akşam kapatırsın gunduz aç bır sey olmaz ruzgar etkılemez ceyranda kalmazlarsa
     
  12. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    evet güzel fikir teşekkür ediyorum
     
  13. Semiha Feyza BAYYURT
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    24 Şubat 2013
    Mesajlar:
    588
    Beğenileri:
    0
    Birileri geldiginde başka odaya götürebilirsiniz
    Kuşlar insanlarla içiçe olmali diye düşünüyorum
    Kilere kapatmak yerine kafes etrafina tül diktirirseniz temiz kalmasini saglar
     
  14. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    evet bende öyle düşündüğüm için salona koydum sürekli görmek hoşuma gidiyor zaten.etrafında tül var baya da yüksek. her ne kdar kafesleri geniş olsada ben serbest bıraktığım için salonun içine baya bir tüy oluyor erkekte bir aydır falan tüy dökümünde yeni tüyler geliyor falan. ama balkonu kapattıp koymak daha güzel kapatırsam balkonu zaten kendimde kullanacağım için içice olacağız :)
     
  15. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
    adam dikkat edin narinlerdir o kuşullarda herhangi bi garantisi yok ama hasta olabilirler
     
  16. ERKİN AK
    Çevrimdışı

    ERKİN AK New Member

    Katılım:
    30 Kasım 2013
    Mesajlar:
    753
    Beğenileri:
    3
    evet kesinlikle ortam sıcaklığının en az 19 derece olmadığı yere bırakmam zaten.cereyanda falanda kesinlikle bırakmam.
     

Sayfayı Paylaş