petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kafes

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Ufuk ALTUN tarafından 23 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. Ufuk ALTUN
    Çevrimdışı

    istanbul içi
    kuşlarım için büyük bir kafes alıcam yaklaşık 6 veya 7 muhabbet kuşuna bakmayı düşünüyorum bunun için ebat veya alabileceğim uygun bir yer hakkında bilgisi olan varmı ?
    şimdiden teşekkürler :)
     
  2. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    En guzeli 60 40 40 ölculerinde ev tipi salma.cifthane yani.yer bilemicem ama :)) enine uzun olsun ama.yuksek kafes isinizi zorlastirir.tum kuslar ustte durmak isticektir.buda sıkıntı yaratır.en guzeli enine uzun olsunki ayni hizada 4 5 tunek takabilesiniz :)))hem uste duran kuş altta durani pisletir :))) yuksek kafes tipinde.
     
  3. Ufuk ALTUN
    Çevrimdışı

    hmm evet ben bunu hiç düşünmemiştim enine uzun aliyim daha iyi 60 40 40 6 , 7 kuş sığar mı sizce ?
     
  4. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    Rahat rahat sıgar.zaten cüsseleri ne ki nekadar yer kaplicaklar.:)))) keratalar .ama nekadar saglikli olur bilemem.birbirini tanimayan 7kuş.yani birbirleriyle eşleniri kiskanıp hır gür çikarırlarmi bilemem.okadar tecrube sahibi deglim.maglesef.iyice araştırın derim.
     
  5. Ekincan EROL
    Çevrimdışı

    Ekincan EROL Active Member

    Katılım:
    25 Nisan 2013
    Mesajlar:
    1.541
    Beğenileri:
    1
    80 40 40 ebatındaki kafese maksimum 5 kuş rahat ediyor ben 4 kuş bakıyorum
     
  6. Ufuk ALTUN
    Çevrimdışı

    satın almıcam kuşları yavrularla anne baba kalıcak :) bu tür büyük kafesler nerde bulunur ? uygunundan ? Ekincan ?
     
  7. Aziz SARI
    Çevrimdışı

    Aziz SARI Guest

    Naturbird sitesinde bulabilirsin ama bu sitedeki yöneticilerle görüştüm 50 tl lik alışveriş yapmazsan hiç bir ürünü satmıyorlar. Ben de bunu öğrendikten sonra sahibinden.com da buldum bu ebatlarda bir kafes. Sana

    ÇİFTHANE 80 CM GENİŞLİKTE - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com

    80 lik çiftahane kapıda ödemeli - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com

    XL Tabanlı Çiftehane-0099 - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com

    80x32 ÇİFT HANELİ ÜRETİM KAFESİ - Türkiye' nin en büyük ilan sitesi sahibinden.com

    bu kafesleri önerebilirim. Seç beğen al..:D
     
  8. Duranettin ERAYDIN
    Çevrimdışı

    Tavalı ve tel ızgaralı olan çifthane alın temizlemesi daha kolay gazete sermekle uğraşmayın.
     
  9. Nilgün BULUT
    Çevrimdışı

    Aynen bende onu dicektim.sondaki ilanı düsünmeyin derim.dışkısıyla temasa gecmesin
     
  10. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    7 kuşu hangi amaçla kullanıcan ?
     
  11. Ufuk ALTUN
    Çevrimdışı

    heves sadece bakmak istiyorum

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:26 -->-> Daha önceki mesaj 20:54 --

    heves sadece büyütmek istiyorum
     
  12. Okan Şenol
    Çevrimdışı

    Okan Şenol Active Member

    Katılım:
    2 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.405
    Beğenileri:
    1

Sayfayı Paylaş