Kafese karga saldırısı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Furkan ÇETİN tarafından 18 Şubat 2014 başlatılmıştır.

  1. Furkan ÇETİN
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar ben balkona salma yapmayı düşünüyorum bunu tanıdığıma sordum dikkat et karga kapmasın kuşları dedi. Böyle bir şey mümkün mü ?
     
  2. BARAN
    Çevrimdışı

    BARAN Guest

    Mümkündür Muhabbet kuşları dikkat çekici renkleri olduğu için karga güvercin hatta serçe bile muhabbet kuşuna saldırır balkona katıyorum bazen ama yanında durmama rağmen içim rahat etmiyor bi sefer eski evimizde camlı balkon vardı karganın biri bam diye cama girmişti :) arada cam olmasa kim bilir ne olurdu
     
  3. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Profesyonel

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Ankara
    Aynen bizim komşuda balkona koymuş karga saldırmış kuş telef. Kafesin içerisinde korkudan sağa sola çarpmaktan ölmüş kuş.
     
  4. Furkan ÇETİN
    Çevrimdışı

    Durum vahim yani :( .
     
  5. Mert Yildirim
    Çevrimdışı

    Mert Yildirim Profesyonel

    Katılım:
    8 Kasım 2013
    Mesajlar:
    553
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Dortmund.
    evet ozelikle muhabbet kuslarinin renkleri dikkat cekicidir otusleri gargalari ve serceleri cker sercelerin zarar verdigini gormedim onlar sadece yemek derdindedirler onlar icin balkona her yaz ve ilk bahar serce yemi asiyorum. gargalarsa kafese saldirir kusu yem olarak gorur kus korkudan hayatini kaybeder. balkona koyacaginiz vakit yaninda mutlaka biri olmali. veya balkonunuza balikci aglari gibi ortuler sermekdir oraya serce haric hic bir kus giremez. :)
     
  6. Muhammed Hamza Acar
    Çevrimdışı

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    829
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İSTANBUL/KARTAL
    Benim kuşlarımı çatıya çıkardım dışarıyı gören bi nokta inan camın önüne hem martı hem güvercin hemde kargalar geliyo ara ara bence asla salma balkona.
     
  7. Furkan ÇETİN
    Çevrimdışı

    Yorumlar için sağ olun, o zaman risk almaya gerek yok .
     
  8. Burak YİĞİT
    Çevrimdışı

    Koyma kardesm aynen ne olacagı belli olmaz.
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kuşunu karga yer mi

    ,
  2. karga kuş yer mi