petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kafesin aralıklarından çıkıyor acil yardım :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Yusufcukh tarafından 21 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
    Kafesimin aralıkları biraz geniş ceku yu kapatıyorum 5 dakkasını almıyor dışarıya çıkması mutlaka bir boşluk bulup kafasını sonra da kanatlarını tek tek çıkarıyor ve özgürlük :) Ceku çok hareketli olduğundan kağıt tarzında bişey ile etrafını sarayım dedim yukarısı açıkta kalacak şekilde tabii. Ama kağıt , karton bu gibi şeyleri rahatlıkla parçalayabilir. Bi fikir verirseniz sevinirim :)

    Bu arada imzamdaki kuş CEKU 'dur. Büyüdü ve süper bi kuş. İnsana resmen enerji veriyor en yakın zamanda videolarını paylaşıcam :))
     
  2. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    normal bir kuş kafesi alın cok pahalı değil zaten siz evde yokken çıkması sıkıntı yaratabilir
     
  3. Bülent ÇAPIK
    Çevrimdışı

    Bülent ÇAPIK New Member

    Katılım:
    15 Haziran 2013
    Mesajlar:
    240
    Beğenileri:
    0
    yeni kafes sorunu ortadan çözer :)
     
  4. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    1
    ucuz kafeslerden kuşlar rahat çıkabiliyor.. pirinç kafes alırsan bi daha cıkamaz..
     
  5. Deren Görkem YETİKER
    Çevrimdışı

    Ceku.. güzel isim :)
     
  6. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    312
    Beğenileri:
    0
    Kafes zaten yeni arkadaşlar ama sanırım bitane daha kafes gerekli :) CEKU ismi hoş oldu :) Teşekkür ederim arkadaşlar ilginize
     
  7. hasiyne
    Çevrimdışı

    hasiyne New Member

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    0
    bu mubisler cok zeki benim kus benim onunla ilgilenmedigimizi yada bakmadigimizi fark ettigin de ayaklariyla kapiyi acmaya calisiyor biz fark edince kapidan uzaklasiyor sanki gizli isler ceviriyormus gibi davraniyoranlayacaginiz mubisler hep firar planlari yapyiyor :D
     

Sayfayı Paylaş