petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

kafesin ortasına yumurtladı

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve eshabil tarafından 23 Ekim 2013 başlatılmıştır.

  1. eshabil
    Çevrimdışı

    eshabil Guest

    yumurtladııııı. ama kafesin ortasına. dün yumurta tıkanmasından şüphe ettim. tuttum kuşu nazikçe yumurtayı çıkarmaya çalıştım. çıkmadı ama yeşil dışkı çıktı çok fazla . sonra yağ süreyim popoya dedim. kakao yağı sür dedi hanımım. doğalmış. bunu sürdüm ve bugün eve gelince kafes tabanında delik yumurta buldum. hayvan şuan çok hareketli ve canlı. sanki rahatlamış gibi. yuvaya hala giriyo saatlerce. yumurtayı yuvaya koyayımmı? kısır değilmiş dimi?
     
  2. Celalettin TOPAL
    Çevrimdışı

    rahatsız etmeyın ıstersenız yumurta kırılmadıysa yuvaya koyabılırsınız
     
  3. eshabil
    Çevrimdışı

    eshabil Guest

    yumurta kırıktı ama yuvaya kydum. gailiba ilk defa yumurtluyo. mama falan vereyimmi, zaten veriyodum. neler yapayım yavru almak için
     
  4. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    kakao yağı yeniyormu nasıl tadı var güzelmi sıvı yağ gibimi tereyağ gibimi

    canım çekti [​IMG]
     
  5. Aysetursak
    Çevrimdışı

    Kakao denince çok lezzetli canlanıyor gözümde
     
  6. eshabil
    Çevrimdışı

    eshabil Guest

    KAKAO yağı tamamen doğal, aktarlarda satılır. benim hanım hamile, göbeğine sürüyor, cildi kurumasın diye. ellerine falan onu kullanıyo. hanım hamile kuşlar hamile:) benden daha mutlu baba olamaz. tüm hamileler gibi, kuşlarda kaprisli, hanım kaprisli:) zor bana hayat. ayrıca zeytin yağı kullanmak bence bit yapar. ben yumurta tıkanmasında zeytinyağı tavsiye etmem. kısa süre sonra yıkamak gerekir. bit yapar. kakao yağı hem güzel kokuyo:)
     
  7. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    Çaktırma aga ne olduğunu biliyorumda , espriyi yiyen olmadı [​IMG]
     
  8. eshabil
    Çevrimdışı

    eshabil Guest

    espriyi yiyen olurmu bilmem ama kakao yağı kokusunu duyunca insanın yiyesi geliyo hakkaten:) aşeren evlere tavsiye etmem. dayanamaz yenir vallahi:)
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. muhabbet kusu kafese yumurtladı

    ,
  2. muhabbet kuşu yumurtasını kafese yumurtladı