petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kafes'ten Salmaya Ayırma yardım lütfen. .

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve jöhMesut tarafından 8 Kasım 2013 başlatılmıştır.

  1. jöhMesut
    Çevrimdışı

    jöhMesut Guest

    S.a Üstadlarım.

    Ayri kafeslerde 3 Cift Muhabbet kuşum var ve uzun süredir verim alamıyorum. Bu 3 çift kuşumu Salma kafese alsam yuvalarınida taksam kavga vs olma olasiligi nedir ve icimden bir ses daha iyi verim alacagimi söylüyor bu konudaki görüşleriniz nedir? Şimdiden Teşekkürler. .
     
  2. CANER SOYSAL
    Çevrimdışı

    kardeşş bu konuda bır bilgim yok ama senden bişey isteyebilirmiyim
     
  3. jöhMesut
    Çevrimdışı

    jöhMesut Guest

    Tabiki hocam
     
  4. CANER SOYSAL
    Çevrimdışı

    ustam sen bu muabbet kuşlarından anlıuon demi
     
  5. jöhMesut
    Çevrimdışı

    jöhMesut Guest

    Cok bi bilgim yok acikcasi forumdaki arkadaşlar sayesinde bilgi ediniyorum
     
  6. CANER SOYSAL
    Çevrimdışı

    kardeş şimdi benim 1 sevda papağanım var 2 tanede muhabbet kuşu muhabbet kuşlarınını yeni aldım muhabbet kuşlarının fotoğrafını atsam acaba kaç aylık olduhunu belirliyebilirmisin

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:38 -->-> Daha önceki mesaj 21:35 --

    Yanıtlayacak kmse yokmu arkadaşlarr acl yardımm
     
  7. jöhMesut
    Çevrimdışı

    jöhMesut Guest

    Diger tecrübeli arkadaşlar bakarsa daha sağlıklı olur hocam
     
  8. CANER SOYSAL
    Çevrimdışı

    pek nerden konu acılıyor yardım etsen braz yenymde
     
  9. Tunç ÇAĞATAY
    Çevrimdışı

    Caner resimlerini çek bana özel mesaj gönder bakalım.
     
  10. abdulkerim demir
    Çevrimdışı

    Katılım:
    24 Haziran 2013
    Mesajlar:
    483
    Beğenileri:
    0
  11. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    kardeş kuşlar gerçekten eş mi kuşların bakımını nasıl yapıyorsun kafesleri nasıl hangi yemi kullanıyorsun hangi mamyı haftada kaç defa kullanıyorsun kuşların makanı nasıl güneş alıyor mu yerleri sıcaklıkları nasıl bence önce fotoğrfalarını ekle kardeş salam üretimi daha zorlu bi üretim haberin olsun
     
  12. Arzu Odabas
    Çevrimdışı

    Arzu Odabas New Member

    Katılım:
    19 Eylül 2013
    Mesajlar:
    108
    Beğenileri:
    0
    Benimde ilk basta salmam var ama ben onlari es es ayirdim ust uste duruyor kafeslerim 2adet buyuk aldim ayirdim 4ciftim var .suanda da 1-2 noluda 2ser yumurta var altakilerde de yuvaya girmeye basladilar hem temizlemesi kolay hemde bir hastalik olursa diger eslere gecmeden cozersin bence buyuk kafes al.
     

Sayfayı Paylaş