petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kapıya sıkışan ve yere düşen mubişim için yardım bekliyorum

Konusu 'Muhabbet Kuşu Sağlığı,Hastalıkları ve Tedavi' forumundadır ve Deniz ŞEKER tarafından 1 Mayıs 2013 başlatılmıştır.

  1. Deniz ŞEKER
    Gizli

    Arkadaşlar, aylardır gözümüz gibi baktığımız aileden biri olan çok güzel de konuşan dişi mubişim serbest gezerken kapıya sıkıştı ve yere düştü. İlk anda öldüğünü sandık fakat biraz sendeledikten sonra canlı görünmeye başladı. Bu hadise pazar günü yaşandı. Bu gün üç gün oldu yani, üç gündür yemini yiyor suyunu içiyor fakat başını yere değecek kadar aşağı sarkıtarak duruyor. Zaman zaman uçuyor, geziyor ama sonunda yine kafası düşüyor. Avivit haricinde hiçbir şey vermedim, görünürde bir kırığı falan da yok. Başka ypabileceğimiz bir şey var mı? Fikirlerinizi bekliyorum
     
    #1 Deniz ŞEKER, 1 Mayıs 2013
    Son düzenleyen: Moderatör: 1 Mayıs 2013
  2. Mehmet ŞEKER
    Gizli

    Besin yönünden bakımını iyi yapın ve zamana bırakın..
     
  3. Deniz ŞEKER
    Gizli

    Teşekkür ederim cevbınız için, siz daha önce böyle bir vakayla karşılaştınız mı?Aradan üç gün geçip hala yaşıyor olmasına rağmen yine de ölme ihtimali var mı diye gözümüze uyku girmiyor
     
  4. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Büyük ihtimalle kafa ve boyun zedelenmiş.. Veterinere götürseydiniz keşke 3 gün beklemek yerine.
     
  5. Deniz ŞEKER
    Gizli

    Bulunduğum yer çok küçük bir ilçe ve muhabbetlerden anlayan bir veteriner yok maalesef, sorduk bilemeyiz dediler, ona canımız feda ama çaresiz kaldık.
     
  6. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Ustam o zaman ben yapacak pek bir durum olduğunu düşünmüyorum ustalar gerekli yardımda bulunacaklardır.
     
  7. Deniz ŞEKER
    Gizli

    İnşallah Cihat, merakla bekliyorum
     
  8. Yusuf YALÇINKAYA
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    26 Ocak 2013
    Mesajlar:
    682
    Beğenileri:
    1
    Saglam bir üretici illaki vardır oturdugunuz çevrede.. Bence bir araştırma yapıp göstermenizde fayda var.. Geçmiş olsun..
     
  9. Deniz ŞEKER
    Gizli

    Teşekkür ederim Yusuf, üretici bir arkadaş var fakat o kuşları hastalandığında bana getirir, yani aslında hastalıklar konusunda ben ona yardımcı oluyorum.
    Son durumumuz şu, çok iyi uçmaya başladı maşallah, tıka basa da yiyor kursak büyüdü, konuşmaya da başladı. Sadece başını kuyruğuna dek değdiremiyor. Yani baş sağa sola ve öne dönüyor fakat geriye gitmiyor. Besin ve vitamin takviyesi yapıyorum, umarım eski halini alır,yine de yapabileceğiniz bir tavsiye varsa sevinirim, ilgilenen herkese teşekkürler
     
  10. Mustafa YİĞİT
    Gizli

    bir zedelenme olmuş.Umarım 1-2 ay süreç içerisinde düzelecektir.Bu süreçte kafesten çok fazla dışarı çıkarmayın vitamin mürekkep balığı kemiği kumunu istiridye kabuğunu eksik etmeyin
     
  11. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    MaşAllah buna şükür. Mama ve vitamin desteği ayrıca yiyebileceği meyve ve sebze sunabilirsiniz.
     
  12. busektkn
    Gizli

    busektkn Guest

    kuşunuz nasıl oldu aynı şey başıma geldi düzeldi mi ne yapmam gerektiğini bilemiyorum nolur acil cevap verin
     
    #12 busektkn, 27 Ekim 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 27 Ekim 2014
  13. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    Zedelenme olmuştur ama bir kus uçarken nasip kapiya sıkışır aklim almadi. Veterinere götür bir baksin derim
     
  14. busektkn
    Gizli

    busektkn Guest

    veteriner baktı ağrı kesici verdi sadece geçer dedi ama arkaya çeviremiyo kafasını geçecek gibi durmuyo
     
  15. burcu.eroglu
    Çevrimdışı

    burcu.eroglu New Member

    Katılım:
    26 Haziran 2016
    Mesajlar:
    4
    Beğenileri:
    0
    merhaba aynı şey 3 gün çnce başıma geldi kuşunuz nasıl oldu düzeldi mi kafası zamanla çünkü benim kuşumun başı eğik duruyor kütfen yardım eder misiniz bana?
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. kafese kuş sıkışması