petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Karnı şişen kuş..???

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Sinan EREN tarafından 28 Mart 2013 başlatılmıştır.

  1. Sinan EREN
    Çevrimdışı

    MRB ARKADAŞLAR BU KUŞ BİR AYDIR YEM YEYİNCE BÖLE ŞİŞİYO YEMLİĞİNİ ALIYORUM KARNINDAN TUTUNCA YEMLER ELE GELİYO HASTALIĞI NEDİR BİLEN YAZARSA SEVİNİRİM . KOLAY GELSİN HER KEZE... http://b1303.hizliresim.com/17/w/lk4kj.jpg
     
  2. Mustafa BÜYÜK
    Çevrimdışı

    Mustafa BÜYÜK Active Member

    Katılım:
    22 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.312
    Beğenileri:
    0
    bu kuşun kursağı sarkmış sanki ilk kez görüyorum. sindirim sistemi bozukluğu olabilir
     
  3. Sinan EREN
    Çevrimdışı

    Karnı şişen kuş,???

    mustafa bey yanıt için teşekkür, bende ilk gördüm ne ölüyo ne düzeliyo yemi kesince karnı iniyo elle tutunca yemler var karnı deyil kursaksa oraya nasıl iner düzelirmi dersinizz..??
     
  4. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Ustam bi' anlam veremedim kumu yok mu öğütemiyor mu yemlerini?
     
  5. erkan yıldız
    Çevrimdışı

    bizim kuşdada bu sorun var yağ o göbek yapmış yemini az koy fazla verme. uçmasınıda engeller o
     
  6. Cihat Türkmen
    Çevrimdışı

    Cihat Türkmen Active Member

    Katılım:
    3 Şubat 2013
    Mesajlar:
    2.662
    Beğenileri:
    12
    Erkan ustamız güzel bir konuya değinmiş ayrıca uçurun kuşunuzu. Uçmasında sorun varsa ve çabuk yoruluyorsa yağlanmıştır muhtemelen.
     
  7. Engin DERİM
    Çevrimdışı

    Umarım tümör yoktur mubişinizin karnında.

    Birde nasıl yem kullanıyorsunuz. Karışık tohumlardan oluşmuyorsa da şişlik yapar.
     
  8. Sinan EREN
    Çevrimdışı

    Mrb arkadaşlar tüm yorumlarınız için ayrı ayrı teşekkür ederim -- bi kere göbek deyil yazdığım gibi aç kalınca normale dönüyo yem yiyince şişiyor kumu taşı karışık yemi meyvesi her gün suyu değişiryo özel kafese aldım yoğun bakımda yani bakcaz yapacak bi şey kalmadı her kese kolay gelsinn..
     
  9. Sinan EREN
    Çevrimdışı

    bu kuş düzelmedi hala yem yiyince şişiyo...
     
  10. Devrim AKIN
    Çevrimdışı

    Merak ettim,düzelme var mı ?
     

Sayfayı Paylaş

Kullanıcılar bu sayfayı, aşağıdaki kelimeleri arayarak buldu :

  1. kuşumun karnı şiş

    ,
  2. muhabbet kuşunun karnındaki şişme

    ,
  3. dişi muhabbet kuşunun karnının şişmesi

    ,
  4. kuş şişmesi,
  5. kuşlar neden şişer