petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kerata :)

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve abinkral20 tarafından 10 Nisan 2015 başlatılmıştır.

  1. abinkral20
    Çevrimdışı

    abinkral20 New Member

    Katılım:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Arkadaslar kusum 8-9 aylik ilk bi ay alisma sureciyle gecirdik sonra bana bir alisti pir alisti agzimin onunden ayrilmiyor ufacik bi söz soyledigimde direk yapisiyor agzima ogrenmeye calisiyor şuan 10 12 kelime rahat konusuyor ama baska hic bisey yapmiyor ya :)) hic kendi kafasina gore takildigini benden ayrildigini olmuyor her kuş mu boyle yoksa benimki mi istisna onu anlamis degilim ?
    [​IMG]
     
  2. Baran Açıkgöz
    Çevrimdışı

    Baran Açıkgöz New Member

    Katılım:
    19 Mart 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    Siz bu kuşu bu yaşta aldıysanız mutlaka daha önceden ele alışıktır heralde:)
    Maaşallah :)
     
    #2 Baran Açıkgöz, 10 Nisan 2015
    Son düzenleme: 10 Nisan 2015
  3. abinkral20
    Çevrimdışı

    abinkral20 New Member

    Katılım:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Yok hocam 3 aylikken geldi bana ilk goruste ask olmadi yani :)) baya ugrastim alismasi icin
     
  4. Baran Açıkgöz
    Çevrimdışı

    Baran Açıkgöz New Member

    Katılım:
    19 Mart 2015
    Mesajlar:
    107
    Beğenileri:
    0
    3 aylık biraz zor olmuştur baya ilgi ister helal :)
    En iyisi 45-50 günlük yavru alıp eğitmek
    Hayırlı hobiler
     
  5. abinkral20
    Çevrimdışı

    abinkral20 New Member

    Katılım:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    Valla dediğim gibi kuşundan icinden gelmesi lazim :D
    Oyle diyorlar ama bizimki farkli herhalde " Nasil konusuyorum ben hayret bisey ya " diyor. Mâşallah cok konustuk nazar degecek :)
     
  6. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    13.798
    Beğenileri:
    75
    Fotoğraf hata veriyor, linki tekrar paylaşın.
    Güle güle besleyin kuşu.
    Uysallık ve alışkanlık kuşun kanında var. Ben damızlık kuşumu ele alıştırdım, her akşam seviyorum. :)
     
  7. abinkral20
    Çevrimdışı

    abinkral20 New Member

    Katılım:
    26 Ağustos 2014
    Mesajlar:
    5
    Beğenileri:
    0
    #7 abinkral20, 11 Nisan 2015
    Son düzenleme: 11 Nisan 2015

Sayfayı Paylaş