petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kim Cesaret Eder ?

Konusu 'Havadan Sudan' forumundadır ve Süleyman Mert DEMİRSOY tarafından 28 Eylül 2013 başlatılmıştır.

  1. Tevfik AKTUNÇ
    Çevrimdışı

    İnsan adrenalin arar fakat bu tür şeyler saçmalık bence git paraşütten atla ne biliyim işte köpek balıkları olan yerde yüz ama bu nedir bree :D
     
  2. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Aynen abi. Zaten böyle şeyler yapmak bence tam bir delilik.
     
  3. kenan
    Çevrimdışı

    kenan Guest

    Ben resme bakarken bile içim bi tuaf oldu ölsem duramam orda :D
     
  4. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    İlahi Kenan abi :)
     
  5. Duygu Nalbant
    Çevrimdışı

    Ben hayatta edemem romantiklik diyorsanız ayrı tabi :)
     
  6. Onur TOPAL
    Çevrimdışı

    Onur TOPAL Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    29 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.523
    Beğenileri:
    0
    Gidelim oraya desem gelmicek misin simdi sen =)
     
  7. Duygu Nalbant
    Çevrimdışı

    Seni kıracağıma kafamı kırarım :):rolleyes::rolleyes:
     
  8. armand0
    Çevrimdışı

    armand0 Guest


    Aynen dediğin gibi kardeşim hadi oraya çıkıyorsun paraşütle atla tam olsun oraya çıkıp boşuna inmek saçmalık :)
     
  9. Sevtap DERİN
    Çevrimdışı

    Ay yemin ederim fotoğrafa bakınca böyle içim kalktı, tüylerim ürperdi bir anda. Bunlar ölümüne aşık galiba. :D
     
  10. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    O ne abi ya akıl işi değil ya
     
  11. Hakkı ELALDI
    Çevrimdışı

    Katılım:
    14 Temmuz 2013
    Mesajlar:
    164
    Beğenileri:
    0
    Taşın kaymasından değilde ayağımın kaymasından korkarım :D o yüzden ben cesaret edemem :D
     
  12. Ezel ALBAYRAK
    Çevrimdışı

    Ezel ALBAYRAK Active Member

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    1.144
    Beğenileri:
    0
    127 hours güzel bir örnek.
     
  13. Duygu Nalbant
    Çevrimdışı

    Katılıyorum izledikten sonra ne yazacaklar merak içerisindeyim
     
  14. Murat KARAYILAN
    Çevrimdışı

    Murat KARAYILAN Active Member

    Katılım:
    30 Mart 2013
    Mesajlar:
    2.048
    Beğenileri:
    0
    of o film dehşet bir şey ya izledim ve muhteşem
     
  15. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    :)

    :) :d :d :d
     
  16. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Aynen.
    Sen kötu olduysan hemen kaldırayım abla fotoğrafı :)
     
  17. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Aklı olan yapar mı ?
    Bende..
    İzlemedim ben nasıl birşey
    :)
     
  18. Duygu Nalbant
    Çevrimdışı

    Şimdi bu gülücükler ne anlama geldi :)
     
  19. Süleyman Mert DEMİRSOY
    Çevrimdışı

    Anlama gelmesi gerekiyor mu ?
     

Sayfayı Paylaş