petshop

                   

Kızışmışmı ?

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve hmz55 tarafından 12 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. hmz55
    Çevrimdışı

    hmz55 Guest

    Slm arkadaşlar bir çift muhabbetim vardı.ama dişi kızışmadığı için erkekle sürekli kavga ediyorlardı.erkek hh
    er seferinde çiftleşmek için kur yapıyor ama dişi yanaşmıyordu.Bende bugün gidim bir dişi aldım kuşcu kızışmış çiftleşmeye hazır bir dişi olduğunu söyledi.Kuş benimde hoşuma gitti iri ve sağlıklı bir dişi erkeklede iyi anlaştı hatta kafese koyar koymaz hemen kafesteki yuvalığa gidim tırtıklamaya başladı yanlız dişi erkeğin yanında şöyle duruyor kalça kemiğine kuyruk kısmına bakın arkadaşlar sizden bu konuda yardım istiyorum bide kızışmışmı gerçekten çiftleşmek için gerekli olgunluktamı.
    [​IMG]
    [​IMG]

    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Furkan ÇETİN
    Çevrimdışı

    Cerelerini yakından çekerseniz daha kolay anlaşılır. Ayrıca dişi kızışmış
     
  3. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    13
    Yer:
    BALIKESİR/ERDEK -ŞUANLIK KÜTAHYA :)
    yakından burunlarını cekiniz
     
  4. Emre TAVLAN
    Çevrimdışı

    Emre TAVLAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    7 Haziran 2013
    Mesajlar:
    1.091
    Beğenileri:
    9
    Yer:
    İstanbul
    Kus yumurtlamaya hazir kizginlik yumurtasi yapabilir bunlar bos cikar
     
  5. cakir33
    Çevrimdışı

    cakir33 New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Mart 2014
    Mesajlar:
    204
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    istanbul
    Yuvalığın önündeki tünek baya uzun gibi sağlam olmazsa orada çiftleşmezler.Sallanma fılan varmı kontrol et.Zamanla çiftleşek gibi duruyorlar.
     
  6. Yiğit ERDİK
    Çevrimdışı

    Yakında çiftleşebilirler.
     
  7. hmz55
    Çevrimdışı

    hmz55 Guest

    Yorumlariniz icin tesekkurler arkadaslar ozaman korkacan
    Knbirsey yok yani kalcasi normal
     
  8. Yusuf Kürşat AKKUŞ
    Çevrimdışı

    Katılım:
    27 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    9.452
    Beğenileri:
    318
    Yer:
    İstanbul/Pendik
    Benim fikrim kuş aldığınız yerde eş tutmuş çiftleşmiş keşke eşiyle beraber alsaydınız daha bi iyi olurdu.. Hayırlısı olsun güzel bir dişi
     
  9. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    Bence de güzel kızışmış hazır bir dişi.
     

Sayfayı Paylaş