petshop

                   

kızıştırma

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve fatih bedir tarafından 26 Mart 2014 başlatılmıştır.

  1. fatih bedir
    Çevrimdışı

    arkadaşlar yaklaşık 8 aydır bende olan dişi albino kuşuma eş aldım 2 3 gün önce aldığım kuş çiftmiş eşi ölmüş adam da bunlar üretim kuşuydu sana veriyim baskın erkektir bu filan dedi gaza getirdi beni aldım. aslında kavga etmiyolar ama dişi erkeği öpüyo sürekli yanına gidiyo ama erkek uzaklaşıyo ondan pek izin vermiyo öpmesine, erkek ben unumu eledim eleğimi astım modunda sizce değiştirip daha kızgın bir kuş mu alsam



    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
    #1 fatih bedir, 26 Mart 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 26 Mart 2014
  2. ilker şahin
    Çevrimdışı

    resimler acılmıyo
     
  3. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    daha kızışmamış erkegin
     
  4. fatih bedir
    Çevrimdışı

    adamım beni yediği belliydi, peki çok varmı kızışmasına
     
  5. murat DEMİR11
    Çevrimdışı

    murat DEMİR11 Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    27 Kasım 2013
    Mesajlar:
    3.274
    Beğenileri:
    7
    Yer:
    istanbul/pendik calışma saatlerinde şişli
    hiç bir üretici kolay kolay calışan kuşunu satmaz
    kusu aldıgın mekan sıcak mı soguk mu şimdikı yeri nasıl?
    nasıl yem verıyormuş sordun mu sademı karışık mı ?
    yer degışımınden ve yenı üretimden dınlenmeye cıktıgı için tüye gırme olasılıgı yuksek
    bunları bır araya getırırısek sonuçeger gercekkten calışan kuş ise 1 aya kalamz eş tutar :)
     
  6. Aytekin DOĞAN
    Çevrimdışı

    Aytekin DOĞAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    21 Şubat 2013
    Mesajlar:
    1.125
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    Ankara
    Yeni gelmiş bence biraz zaman tanıyın alışınca açılır.
     
  7. Abdurrahman CENGİZ
    Çevrimdışı

    daha erken acele etmeyin erkekde biraz daha dinlenmesi lazım kızışması için
     
  8. Yusufcukh
    Çevrimdışı

    Yusufcukh Member
    Üye

    Katılım:
    21 Mart 2014
    Mesajlar:
    320
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    İstanbul
    Erkeğin öyle bi düşüncede olduğunu sanmam zamanla düzelir bence
     
  9. Ahmet TOPRAK
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    23 Ağustos 2013
    Mesajlar:
    621
    Beğenileri:
    1
    Yer:
    ankara
    erkek daha kuçük bir kaç aya hem ortama alışır hem kuşunuza dişi kızgın bence değiştirin bir yaş üsttü kızgın erkek alın
     
  10. Atılım BUKAĞIKIRAN
    Çevrimdışı

    Atılım BUKAĞIKIRAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    18 Mart 2014
    Mesajlar:
    2.592
    Beğenileri:
    2
    Yer:
    istanbul, pendik
    alışır erkek zamanla ortama.. biraz daha bekleyin
     
  11. fatih bedir
    Çevrimdışı

    arkadaşlar aradan 3 aydan daha fazla geçmesine rağmen hiçbir şey yok acaba kısır olabilirler mi
     
  12. nazım yiğit karaoğlu
    Çevrimdışı

    kuş değişimine gidin bence
     
    #12 nazım yiğit karaoğlu, 16 Temmuz 2014
    Son düzenleyen: Moderatör: 16 Temmuz 2014
  13. iss
    Çevrimdışı

    iss Active Member
    Altın Üye

    Katılım:
    30 Aralık 2013
    Mesajlar:
    1.234
    Beğenileri:
    1
    Papağanlar ilk görüşte aşık olurlar. Ortama alışması zaman alır ama eğer gönlü varsa zaten hemen anlardınız. Kavga etmiyorluarsa eğer sadece yakın arkadaş olmuşlardır.
     

Sayfayı Paylaş