petshop

                   

Korku tedirginlik

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Drn Selim tarafından 14 Eylül 2015 başlatılmıştır.

  1. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    4 gun once kusumu komsuya birakmistim sagolsun oda yemini suyunu ihmal etmemis ama baya korkuyor kafesin yanina elimi koyuyorum korkuyor ben giderken zaten yeni yeni alışıyordu bana nasil alışır alismaz mi yoksa 2 aylik veya 1.5 aylik kuş
     
  2. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    İstanbul Avcılar
    Kardeşim bende 10 günlüğüne kuşu komşuya bıraktım geldiğim kuşun kafesi b*k götürüyor elimi kafese sokuyorum benden korkuyor kuşu eve getirdim su vereyim dedim suyu görür görmez delirdi resmen öyle bi içkiki sanki 10 gün verilmemiş gibiydi kuş kendini toparlar vitamin vs ver iyi gelir
     
  3. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Aynen kardesim korkmus baya yaa ama nasil alistiricaz akimi iyide yapılmış ama kokrkuyor benden filan gitmedn iyiydi yavas yavaş elimi alıştırıyordum
     
  4. Anıl ATIŞ
    Çevrimdışı

    Anıl ATIŞ Well-Known Member
    Üye

    Katılım:
    21 Aralık 2014
    Mesajlar:
    1.506
    Beğenileri:
    17
    Yer:
    İstanbul Avcılar
    1 günde alışcak diye bişey yok kuşu bi kaç gün bırak kendine gelsin suyunu yemini eksik etme kafese elini 2 3 dk bırak korkmasın

    elinle az yem al kuşa yedir forumda zaten alıştırman için çok örnek var bakabilirsin bulamazsan mesaj at link lerim.
     
  5. Drn Selim
    Çevrimdışı

    Drn Selim New Member
    Üye

    Katılım:
    21 Haziran 2015
    Mesajlar:
    97
    Beğenileri:
    0
    Tamam kardesim eyvallah herşey için ;)

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:12 -->-> Daha önceki mesaj 19:49 --

    Baska taktik bilgi vercek varmı :)
     

Sayfayı Paylaş