petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuluçka

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve mehmet altuntaş tarafından 28 Şubat 2016 başlatılmıştır.

  1. mehmet altuntaş
    Çevrimdışı

    mehmet altuntaş New Member

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Arkadaşlar merhaba
    Muhabbet kuşum 3 tane yumurta yaptı ilk yumurtası yuvalıga talaş koydum ama dişi hepsini attı şuan içinde hiç birşey yok yumurtalar zarar görürmü yoksa talaş koyayımmı.
    Kuluçkaya 3. Yumurtayı bugün yaptı ve kuluçkayada yatmaya başladı devamı gelirmi yumurtaların.
     
  2. Serdar Şerifoğlu
    Çevrimdışı

    Altın Üye

    Katılım:
    28 Ekim 2014
    Mesajlar:
    785
    Beğenileri:
    0
    Talaş sevmiyor demekki zorlama
    bi sıkıntı olmaz yatmaya başlamış güzel bir şey bu
    devamı gelir fazla rahatsız etme vede maması nı eksik etme
    bol sağlıklı yavrular inşallah
     
  3. Bünyamin Altay
    Çevrimdışı

    Bünyamin Altay Well-Known Member

    Katılım:
    26 Ekim 2014
    Mesajlar:
    2.578
    Beğenileri:
    62
    Bazı dişiler yuvada bişey tutmuyor.
    Temizliyor,sikinti yok o sekilde de kuluçkayi sürdürebilir.
     
  4. mehmet altuntaş
    Çevrimdışı

    mehmet altuntaş New Member

    Katılım:
    18 Şubat 2016
    Mesajlar:
    58
    Beğenileri:
    0
    Yumurta mamasına başlamadım yavrular çıkınca başlıcaktım ama başlamam gerekiyorsa başlıyım
     
  5. NeDemekŞakir
    Çevrimdışı

    NeDemekŞakir New Member

    Katılım:
    15 Şubat 2016
    Mesajlar:
    69
    Beğenileri:
    0
    Haftada ortalama 3 defa mama vermeye başla.Yavrular çıktıktan sonra hergün vereceksin mama.
     
  6. Muhiddin Keskin
    Çevrimdışı

    Katılım:
    13 Şubat 2016
    Mesajlar:
    52
    Beğenileri:
    0
  7. Uğur GENÇ
    Çevrimdışı

    Uğur GENÇ Moderator

    Katılım:
    24 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    6.815
    Beğenileri:
    273
    Yuvalığa şimdi talaş koymayın yavrular çıkmaya başladıkça azar azar eklersiniz.
     

Sayfayı Paylaş