petshop
petshop

                   

  1. Türkiye'nin en büyük Muhabbet Kuşu Forumuna Hoşgeldiniz
    Eğer sitemize yaptığınız ilk ziyaretiniz ise, lütfen öncelikle Forum Kurallarını okuyunuz. Forumumuzda bilgi alışverişinde bulunabilmeniz için Kayıt olmalısınız. Üye olmayanlar forumumuzdan yararlanamazlar.
    Eğer zaten kayıtlı kullanıcı iseniz, lütfen kullanıcı adınız ve şifreniz ile, Giriş yapınız. (Sitemize üyelik ücretsizdir)

    Notu Gizle

Kuluçkada beslenme problemi yardım edermisiniz

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Orhan Candaş tarafından 14 Ocak 2014 başlatılmıştır.

  1. Orhan Candaş
    Çevrimdışı

    Arkadaşlar ilk defa yavru alacağım nasip olursa daha önce hiç çift kusum olmamıştı.suan 4-5 tane yumurta var tam sayısını bilmiyorum çünki kafesle pek ilgilenmiyorum kıskanmasın diye bi yem su veriyorum. Bugunlerde dişi yuvadan fazla cıkar oldu erkek pek beslemiyor gibi geldi bana. Kuş dısarı cıkıyor erkek ya hemen üstüne cıkıyor yada dişi kuş kaçıyor. Beslemesi için ne yapmak gerekir ? Birde ben bu kuluçka süresini nasıl hesaplıcam ilk yumurta 03.01.2014 de geldi. Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:05 -->-> Daha önceki mesaj 19:58 --

    Yardımcı olacak yok mu
     
  2. Cihan AYTAN
    Çevrimdışı

    Katılım:
    20 Ocak 2013
    Mesajlar:
    776
    Beğenileri:
    25
    şuan dişinin tamamen yatması gerekiyor tabi arada bir çıkar su içer ihtiyaç giderir yem yer fazla sürmeden yuvaya girer ,erkek fırsatçıdır ,dişi bu ihtiyaçlar peşindeyken erkek çiftleşme peşindedir.
     
  3. CEM CANER
    Çevrimdışı

    CEM CANER Active Member

    Katılım:
    3 Ekim 2013
    Mesajlar:
    2.820
    Beğenileri:
    12
    dişi zaten yuvada yatarken erkek hala çiftleşme peşindemi oluyor ?
     
  4. ismail baktır
    Çevrimdışı

    kızgınlığı varsa hala evet çiftleşme isteği olur, şuanda yumurtanın üstünden hiç kalkmaması lazım beslenme kousunada gelince yavrular çıkınca maöma takviyesi yapınn. yumurtalarınızda ayın 20 sine falan çıkar inşallah. ALLAH ANALI BABALI BÜYÜTSÜN KARDEŞİM SAĞLIKLI HOBİLER :)
     

Sayfayı Paylaş