petshop

                   

Kuru Soğan

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve bulut21 tarafından 5 Şubat 2015 başlatılmıştır.

  1. bulut21
    Çevrimdışı

    bulut21 Member
    Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    Malatya
    Dostlar youtube da geçenlerde izlediğim yabancı bir üreticinin hazırladığı muhabbet kuşu mamasının içine kuru soğan rendeleyerek verdi.içinde havuç, kuru soğan,yumurta falan koydu sizlere sorum acaba muhabbet kuşlarında kuru soğan vermenin bir zararı olur mu bu konuda fikri olan var mı yada kullanan.köy yerlerinde tavuklara yumurta sayısını arttırmak için soğan verildiği söylenir.acaba muhabbet kuşuna bir zararı olur mu fikri olan ?
     
  2. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.124
    Beğenileri:
    177
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Soğanın her türlü yararlı olduğu bir gerçek. Hiç bir yapmadan odada durması bile yararlı. Mamaya ekleyeceksen düşük miktarda kullanmalısın.
     
  3. bulut21
    Çevrimdışı

    bulut21 Member
    Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    Malatya
    Eyvallah sağolasın levent abi sen kuşlara soğan kullanıyor musun.
     
  4. Levent ACAR
    Çevrimdışı

    Levent ACAR Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    8 Aralık 2013
    Mesajlar:
    14.124
    Beğenileri:
    177
    Yer:
    İstanbul / Maltepe
    Ben hiç kullanmadım. :)
     
  5. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Sarımsak ve soğan, muhabbet kuşları için oldukça toksik olup, kesinlikle bu kuşlara verilmemelidir. Birkaç Veteriner arkadaştan duyduğum bilgidir.
     
  6. bulut21
    Çevrimdışı

    bulut21 Member
    Üye

    Katılım:
    11 Kasım 2014
    Mesajlar:
    41
    Beğenileri:
    3
    Yer:
    Malatya
    eyvallah abicim internette de toksik olduğu yazıyor ama emin değilim en iyisi kullanmamak sanırım :)
     
  7. BARLAS
    Çevrimdışı

    BARLAS Member
    Üye

    Katılım:
    1 Temmuz 2014
    Mesajlar:
    457
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    AYDIN
    Sarımsağın suda bekletilip o suyun içirildiğini okumuştum geçenlerde de soğanı ilk defa duydum. Şahsi kanaatim verilmemesidir. Zira kendim yediğimde bile bazen ağrı yapıyor.
     
  8. Gokhan ERKAN
    Çevrimdışı

    Gokhan ERKAN Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    4 Aralık 2013
    Mesajlar:
    4.170
    Beğenileri:
    5
    Yer:
    İstanbul/Beylikdüzü
    Aynen öyle. Kullanmasan daha iyi kardeşim
     

Sayfayı Paylaş