kus alicam yardim.

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve tolga arslan tarafından 26 Nisan 2014 başlatılmıştır.

  1. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Evet arkadaşlar abiler. Bu kuşu arkadasima üreticiden ben getirmistim. Arkadasim bakamiycagini söyledi ve istiyorsan sana veriyim dedi. Kus erkekmi ? Konuşturmak için yaşi uygunmu kaç aylik ? Ve siz olsaniz alirmiydiniz eğitmek için alicam.
    [​IMG][/url
    url=http://hizliresim.com/W29vAq][​IMG]

    [​IMG]
     
  2. DEMİRTAŞ aosman
    Gizli

    bence egıtılmek ıcın bıraz yaslı bı kuş kardeşim
     
  3. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Üreticiden alırken Yavru demişti daha. 2 haftadir felan kendi yasinda bi kuşla duruyo
     
  4. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    O kadar da yaşlı değil max. 3-4 aylıktır. Resimler net olsaydı cinsiyet içinde tahminde bulunabilirdik ama net değil . Bence eğitilmek için ideal bir kuş. Uysal bir tip zaten nane ile çok kolay eğitebilirsin. :D
     
  5. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Egitmekten kastim konuşturmak. Konusucak yaşi geçtiyse hic ugrasmayim yeni bi kus alayim diyorum
     
  6. Aziz SARI
    Gizli

    Aziz SARI Guest

    1 yaşından sonra da konuşan kuş var , siz merak etmeyin eğer ilgili iseniz çok rahat konuşur. Ayrıca bir hedef uğruna alıp bir köşeye atıyorsunuz kuşu , bu çok yanlış eğer beslemek istiyorsan al kuşu yok konuşturayım da iki şen şakrak olsun bize diyorsan hiç alma...
     
  7. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Yanlis anladiniz. Kovuşturmaya çok hevesli olduğum için hayal kirikligi yasamak istemiyorum sadece. Pazartesi getirsin soyleyimde.kusu zaten aldigimizda yuvadan 1 hafta önce felan alinmisti. 2 haftadir arkadaştan. İlk geldiği günler yem kiramiyomus. Daha yavru olduğunu düşünüyorum hic tüy değiştirmemiş. Kafasındaki çizgilerde duruyor zaten.

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:34 -->-> Daha önceki mesaj 11:20 --

    Cinsiyeti hakkında bisey diyebilir misiniz ?
     
  8. g0rky06
    Çevrimdışı

    g0rky06 Active Member
    Üye

    Katılım:
    29 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    2.401
    Beğenileri:
    26
    Cinsiyet:
    Bay
    Yer:
    Ankara/Keçiören
    bu kus 4 aylık civarı erkek bence eğitebilirsiniz
     
  9. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Konuşturulması imkansizmi ?
     
  10. Mehmet ÖZEL
    Çevrimdışı

    Mehmet ÖZEL Active Member
    Platin Üye

    Katılım:
    28 Aralık 2013
    Mesajlar:
    2.006
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Bursa
    Bu kuş 4 aylıkdan daha küçük bence rahatlıkla eğitebilir konuşturabilirsiniz diye düşünüyorum başka kuş almanıza gerek yok.
     
  11. Sinan ÇELİK
    Gizli

    Bana kalırsa bu kuş dişi
     
  12. hasiyne
    Çevrimdışı

    hasiyne New Member
    Üye

    Katılım:
    9 Mayıs 2013
    Mesajlar:
    210
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    afyonkarahisar
    gec degil bence benim kusum aldigimda 3 aylikti.sizin ilginize bagli ugrasirsaniz konusur
     
  13. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    Sagolun tekrar tesekkur ederim. Nedense bana kus 2 3 aylik gibi geliyor çünkü diğer kusun agzindan yem almaya calisiyo. Tunekte rahat duramiyo. Kus erkek hem güvenilir yerden alindi hem de fotoğraflardaki gibi değil ceresi.
     
  14. hollanda
    Çevrimdışı

    hollanda New Member
    Üye

    Katılım:
    7 Şubat 2014
    Mesajlar:
    132
    Beğenileri:
    0
    Hmm. Bunları duyunca rahatlıyorum 4 aylık aldığım kuş konuşmayacak diye korkuyordum. Zaten şurdan pay biçiyorum konuşan kuşların ceresi hep mavi yani yavruluktan çıKarken konuşuyo çoğu.
     
  15. Mudo DURMUŞ
    Çevrimdışı

    Mudo DURMUŞ Well-Known Member
    Platin Üye

    Katılım:
    1 Şubat 2014
    Mesajlar:
    1.619
    Beğenileri:
    53
    Yer:
    İstanbul/ Avcılar
    kuş bi kere inanılmaz uysal duruyor eğitmek için süper tip. Kuş erkek ve taş çatlasın 3 aylık
     
  16. tolga arslan
    Çevrimdışı

    tolga arslan New Member
    Üye

    Katılım:
    5 Eylül 2013
    Mesajlar:
    334
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    İste içimi rahatlatan aciklama sagolasin abi bu pazartesi aliyorum kuşu inşallah
     

Sayfayı Paylaş