kuş çk kaşınıyo

Konusu 'Muhabbet Kuşu Diğer Sorular' forumundadır ve Fehmi Erdoğan tarafından 24 Eylül 2015 başlatılmıştır.

  1. Fehmi Erdoğan
    Çevrimdışı

    Fehmi Erdoğan Site Bağımlısı

    Katılım:
    20 Eylül 2015
    Mesajlar:
    74
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    Ankara
    arkadaşlar tüylerii dökmeye başladı her yerinden dikeken diken şeyler çıktı hayvan kendini bi oraya bi buraya sürtüyo tellere çıkıp karnını felen sürtüyo ayağıyla ağzının oraları felen kaşıyo ama çok fazla kaşınıyo acaba parazit mi var yoksa bit pire felen

    -- MUHABBETKUSU.COM.TR; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:15 -->-> Daha önceki mesaj 15:00 --

    lütfen şuan çok fazla kaşınıyo sanırım oradan oraya hareket ediyo
     
  2. Emir KECECI
    Çevrimdışı

    Emir KECECI Süper Üye

    Katılım:
    15 Aralık 2013
    Mesajlar:
    182
    Beğenileri:
    0
    Yer:
    İstanbul
    Fotoğraf koyun yinede ama büyük ihtimal diken dedikleriniz yeni çıkacak olan tüy kapsülleri bu zamanda kuşlar normal zamana göre daha fazla kasinabilir ılık banyo suyu koyun bir nebze rahatlar.

    mobil cihazdan tapatalk kullanılarak gönderildi
     

Sayfayı Paylaş